0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی گردنی مدل Sport یک محصول ارزان قیمت می باشد که برای کاربری عادی و روزمره انتخاب مناسب و بصرفه ایی می باشد.

هندزفری بلوتوثی گردنی مدل Sport
این هندزفری سبک وزن با توجه به وزن کم و فرمی که در گوشی ها دارد یک هندزفری بسیار راحت محسوب شده و می تواند برای استفاده حین ورزش، کار، پیاده روی و … بکار رود. سری گوشی های این محصول از جنس پلاستیک بوده و باعث می شود به خوبی در گوش جای گرفته و احتمال افتادن آن ها کمتر شود. همچنین این مسئله باعث عدم خستگی در استفاده طولانی مدت کاربر از آن می گردد. در گوشی های این هندزفری آهنرباهایی برای اتصال دو گوشی به هم لحاظ شده اند که در مواقع مورد نیاز به هم چسبیده و از افتادن هندزفری از گردن جلوگیری نمایند. از قابلیت های دیگر این محصول اقتصادی و ارزان قیمت می توان به امکان مکالمه با آن اشاره نمود. روی سیم هندزفری sport یک صفحه کلید با سه دکمه برای کنترل موسیقی و تماس قرار گرفته است که در کنار آنها نیز یک میکروفون داخلی با کیفیت برای مکالمه تعبیه شده است.

باطری شارژی هندزفری گردنی
باطری استفاده شده در این هندزفری از نوع لیتیوم پلیمری می باشد که برای شارژ آن حدود ۲.۵ ساعت زمان مورد نیاز است و دوام آن در حالت مکالمه و پخش موسیقی تا ۴ ساعت و در صورت استندبای تا ۱۰۰ ساعت نیز می باشد.

سوالات مشابه

...