0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

اسپینر فلایینگ مدل توپی وسیله بی خطر فانتزی و زیبا برای سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد که با پرتاب به سمت بالا بصورت پروازی فرود می آید.

اسپینر فلایینگ مدل توپی
این اسپینر پلاستیکی دارای وزن سبک (۸۰ گرم) می باشد تا در صورت پرتاب و اصابت، آسیب و خطری کودک را تهدید نکند. بدنه این محصول در برابر ضربه های معمولی مقاومت داشته و می توان به راحتی حتی در فضای منزل نیز با آن بازی کرد. این توپ هیجان انگیز دارای چراغ های رنگارنگی می باشد که در حالت پرواز و چرخش در رنگ های متنوع روشن می شوند. اجزای تشکیل دهنده این محصول شامل آرمیچر، پره های گردان، باطری و بدنه می باشد که با ریموت می توان آن را روشن نموده و پرتاب کرد. با روشن کردن اسپینر و گرفتن دست زیر آن می توان دید که این توپ جادویی با فاصله ای مشخص از دست پرواز کرده و در حالت معلق قرار می گیرد. بازی های متنوعی را می توان با اسپینر Flying مدل توپی انجام داد و از این بابت می تواند برای سرگرمی همه افراد خانواده نیز کاربردی باشد.

عملکرد باطری اسپینر
این محصول مجهز به باطری لیتیومی شارژی با ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپر می باشد که برای شارژ کامل آن حدود ۲۵ دقیقه زمان مورد نیاز است تا بتوان دوباره به مدت ۳۰ دقیقه از آن استفاده نمود. شارژ باطری این اسپینر توسط کابل microUSB انجام می گیرد که به همراه یک ریموت کنترل ندر بسته بندی قرار گرفته است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 439 بازدید
سوال شده 6 سال قبل در تفریح و سرگرمی توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 32 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 101 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 21 بازدید
...