0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی رنگی مدل Inpods 12 از محصولات پر طرفدار با طراحی زیبا و رنگ های فانتزی می باشند که با قیمت بسیار مناسب در بازار موجود می باشند.

هندزفری بلوتوثی رنگی مدل Inpods 12
این هندزفری تشکیل شده از دو گوشی و یک محفظه شارژ می باشد که بدنه آن از جنس پلاستیک بوده و در رنگ های متنوع و زیبا بصورت مات تولید می شود. این محصول ساده و کاربردی برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه مناسب می باشد که در طراحی آن هم کاربران آقا و هم خانم لحاظ شده اند. این هندزفری با استفاده از بلوتوث قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را داشته و تا فاصله ۱۰ متری از آن آنتن دهی دارد. کیفیت معقول و راضی کننده صدا حین مکالمه و پخش موسیقی، مشخص می کند که این محصول نسبت به قیمتش از چه ارزش خریدی برخوردار است. گوشی های این محصول قابلیت لمس داشته و در حالت مختلف لمس آن عملکردهای متفاوتی انجام می گیرد. باطری هندزفری inpods 12 با ظرفیت ۹۰ میلی آمپر برای شارژ نیازمند ۱ ساعت زمان بوده و در حالت تماس و پخش موزیک، ۳-۲ ساعت شارژدهی دارد.

شارژ اولیه
شارژ اولیه در این محصول بسیار مهم است زیرا در صورت عدم شارژ صحیح عمر باطری و هندزفری کم می شود. برای شارژ ابتدایی لازم است گوشی ها در محفظه قرار گرفته و با استفاده از شارژ ۵۰۰ میلی آمپری یا ۱ آمپری به مدت ۳ ساعت شارژ شوند. استفاده از شارژهای قوی و فست شارژ برای این محصول اصلا پیشنهاد نمی شود.

سوالات مشابه

...