0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

میکروفون اسپیکر بلوتوثی مدل Q5 یک­ وسیله با کاربری دوجانبه اسپیکر و میکروفون می ­باشد که با خرید یک محصول می ­توان دو استفاده از آن نموده و لحظات خوشی را رقم زد.

میکروفون اسپیکر بلوتوثی مدل Q5

این میکروفون با پشتیبانی از بلوتوث ۴.۰ امکان اتصال به دو سیستم عامل اندروید و ios را فراهم کرده است. کیفیت صدای خروجی از اسپیکر آن بالا بوده و وضوح آن نیزتا حد قابل قبولی بالا است. نوع اتصال در این میکروفون دوکاره به دو صورت می ­باشد که هم با بلوتوث و هم با memory card  و کابل AUX  و فلش مموری  انجام می­گیرد. رابط کابل این میکروفون micro USB می باشد. باطری این دستگاه ۱۸۵۰۰ میلی­آمپر بوده و مدت زمان شارژ آن ۲ ساعت می­ باشد که در صورت یک بار شارژ کامل می تواند مدت ۴ تا ۶ ساعت کار کند. وزن این میکروفون تنها ۳۰۰ گرم می­ باشد و می­ توان به راحتی آن را جابجا و حمل کرده و در دورهمی ها و مهمانی ها از آن استفاده نمود. همچنین هنگام پخش موسیقی از اسپیکر میکروفون مدل Q5 می­ توان در میکروفون آن تا فاصله ۱۰ متری همخوانی نموده و لحظات شادی را رقم زد.

ویژگی های شگفت انگیز میکروفون

این محصول امکان رکورد صدا را برای کاربر بوجود می آورد. همچنین دارای افکت اکوی صدا نیز می ­باشد.  قابلیت تغییر صدا با فشار دادن دکمه پاور انجام پذیر بوده و صدای خروجی شخص را به صدای خانم، کودک و هیولا تبدیل می کند. از ویژگی های ظاهری این میکروفون می­ توان به رنگ زیبا و چراغ های LED رنگی با رقص نور و آیینه اشاره کرد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 321 بازدید
...