0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند مدل S17S یک ساعت مناسب استفاده رسمی و روزمره و ورزشی برای آقایان و بانوان می باشد که امکانات کاربردی بسیاری برای کاربر فراهم کرده است.

ساعت هوشمند مدل S17S
این ساعت با بدنه ای از جنس آلومینیوم و بند سیلیکونی ساخته شده است که صفحه مستطیلی آن بصورت تمام لمسی عمل می کند. این محصول قابلیت سازگاری با دستگاه های IOS و اندرویدی را داشته و از طریق بلوتوث به تلفن همراه وصل می شود. ظرفیت باطری این هندزفری دارای ظرفیت ۱۸۰ میلی آمپر ساعت می باشد. از امکانات قابل توجه این ساعت می توان به حسگرهای ارتفاع سنج، ژیروسکوپ، سنجش اکسیژن خون، شتاب‌سنج، شمارشگر ضربان قلب، فشارسنج، گام شمار و اعلان های دما، تشخیص خواب، یادآوری تماس، پیامک، پیام های برنامه ها اجتماعی، ، یادآورد ساعت و آلارم ساعت، یادآوری بی تحرکی، تشخیص حالت های ورزش، جستجوی گوشی همراه، جستجوی تلفن، عکاسی از راه دور، do not disturb، سفارشی سازی شماره گیری و کنترل دوربین عکاسی اشاره کرد. ساعت مدل S17S دارای سنسور چرخش دست می باشد که با چرخش مچ دست به چپ و راست صفحه آن روشن می شود.

برنامه های اجتماعی قابل پشتیبانی
صفحه نمایش این ساعت قابلیت نمایش اعلان های برنامه های اجتماعی واتس اپ ، فیس بوک ، لاین ، توییتر و… پشتیبانی از زبان انگلیسی را دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 74 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 87 بازدید
...