0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی تک گوشی مدل JL99 دارای قابلیت های مناسبی بوده و از پلاستیک نوع ABS ساخته شده که در برابر ضربه، تعریق و … مقاومت خوبی نشان می دهد.

هندزفری بلوتوثی تک گوشی مدل JL99
این محصول از بلوتوث نسخه ۵.۰ بهره می‌برد و سازگار با تمامی دستگاه­ های سیستم عامل اندروید و iOS می­ باشد و بدون هیچ قطعی می­توان صدایی با وضوح HD را گوش کرد.سری این گوشی با طراحی ارگونومیک امکان چرخش۱۸۰ درجه را داشته و قابلیت قرارگیری در گوش همه افراد با شرایط فیزیکی متفاوت و هر دو گوش را نیز دارد و از ایجاد خستگی در استفاده طولانی مدت جلوگیری می­ کند. همچنین مجهز به میکروفون داخلی،مناسب برای مکالمه می­ باشد که می­توان تماس­ هایی بدون نویز و باکیفیت برقرار نمود. باطری به کار رفته در هندزفری مدت زمان ۲ الی ۲.۵ ساعت شارژ را نگه داشته و کاربر می تواند با خیال راحت به مکالمه و یا موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهد.این باطری توسط کابل microUSB قابل شارژ می­ شود.از دیگر ویژگی­ های هندزفری مدل JL99 می­ توان به وزن سبک ۴۷ گرمی آن اشاره نمود که کاربر را در استفاده و جابجایی راحت آن همراهی می­ کند.

ویژگی های ظاهری
بدنه این هندزفری از پلاستیک ABS به رنگ مشکی و براق ساخته شده است و سری گوشی آن از ترکیب رنگ پلاستیک قرمز با رویه مشکی تشکیل شده است. همچنین تعدای دکمه برای مدیریت بهتر و سریع تر مکالمه و پخش موسیقی نیز روی بدنه آن تعبیه شده است.

سوالات مشابه

...