0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری گردنی شیائومی مدل Neckband Mi یک محصول مناسب کاربری عمومی، ورزشی و گیمینگ می باشد که هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است.

هندزفری گردنی شیائومی مدل Neckband Mi
این محصول از دو گوشی و یک اتصال دهنده گردنی تشکیل شده است که گوشی ها از طریق سیم به گردنی وصل شده اند. طراحی این هندزفری از اصول ارگونومی بهره برده است که کاربر در استفاده طولانی مدت اذیت نمی شود همچنین بدلیل قرار گرفتن سیم ها روی گردن، از احساس سنگینی و کشیده شدن سیم جلوگیری می کند. وزن آن بسیار سبک است (۳۲ گرم) برای حمل و استفاده زیاد مشکلی ایجاد نمی کند. روی قسمت گردنی این محصول دکمه هایی برای مدیریت صدا و مکالمه قرار گرفته است و چراغ های LED  نیز به عنوان نشانگر برای تشخیص روشن و خاموشی و میزان شارژ نیز در آن تعبیه شده اند. هندزفری گردنی شیائومی دارای باطری شارژی می باشد و در صورت داشتن شارژ کامل تا ۷ ساعت دوام دارد که این شارژدهی بالا در موارد محدودی مشاهده شده و از ویژگی های مهم این محصول بشمار می آید.

عملکرد هندزفری گردنی
این هندزفری با استفاده از بلوتوث به گوشی وصل شده و با پشتیبانی از قابلیت noise cancelling امکان مکالمه ای بی نقص و واضح را برای کاربر بوجود می آورد. میکروفونی که در این هندزفری قرار گرفته است صدا را به خوبی انتقال داده و گوشی ها نیز صدای با کیفیتی را دریافت و به گوش مکالمه کننده می رسانند.

سوالات مشابه

...