0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

میکروفون بلوتوثی دبلیو اس مدل WS-1816 یک وسیله با طراحی زیبا مناسب برای سرگرمی کودکان و دورهمی ها می باشد که قابلیت پخش موزیک از اسپیکر را نیز دارد.

میکروفون بلوتوثی دبلیو اس مدل WS-1816
بدنه این میکروفون از جنس پلاستیک با دوام می باشد که روی دسته آن یک اسپیکر مکعبی قرار گرفته است. یک صفحه دکمه نیز در قسمت زیرین این اسپیکر تعبیه شده است که امکان کنترل صدا و موزیک در حال پخش را  با دسترسی راحت بوجود می آورد. یکی از ویژگی های قابل توجه این دستگاه، پشتیبانی از کارائوکه می باشد که می توان هم زمان با پخش موسیقی از اسپیکر، با میکروفون همخوانی نمود. باطری این میکروفون از جنس لیتیومی با ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر می باشد که نیازمند ۲ ساعت زمان برای شارژ کامل بوده و بعد از شارژ، در حالت پخش موسیقی ۶ ساعت و در حالت استندبای ۳۶۰ ساعت شارژدهی دارد. میکروفون بلوتوثی مدل WS-1816 مجهز به رقص نور در قسمت اسپیکر می باشد که امکان تنظیم دلخواه روشن و خاموش بودن آن وجود داشته و هنگام استفاده، جلوه و ظاهر بسیار زیبایی پیدا می کند.

قابلیت های اتصال در میکروفون
این میکروفون با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۴.۰ امکان اتصال هر دستگاه IOS و اندرویدی را فراهم کرده و دامنه آنتن دهی آن از دستگاه منبع به ۱۰ متر می رسد. همچنین علاوه بر بلوتوث امکان اتصال مستقیم با کارت حافظه، USB و AUX در آن ایجاد شده است.

سوالات مشابه

...