0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1330 با بلندگوی ۶.۵ اینچی و خروجی صدای با کیفیت قابلیت استفاده برای سفر و طبیعت و مهمانی های کوچک را دارد.

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1330
این اسپیکر دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که منجر به خروج صدای با کیفیت و کاهش وزن دستگاه شده است. در قسمت بالایی بلندگوی آن یک صفحه دکمه دار با دسترسی مناسب وجود دارد که برای کنترل موسیقی در حال پخش استفاده می شود. باطری این محصول از نوع شارژی می باشد که با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر نیازمند ۳ ساعت زمان برای شارژ کامل می باشد و پس از آن قابلیت شارژدهی حدود ۱ ساعت در ولوم بالا را دارد. وزن سبک، وجود دسته برای بلند کردن اسپیکر و قابلیت شارژی بودن آن، همگی عواملی هستند که این محصول را به یک اسپیکر قابل حمل تبدیل می کنند و می توان به راحتی آن را به هر مکانی برده و استفاده نمود. اسپیکر بلوتوثی مدل KTS 1330 دارای LED هایی برای نورپردازی می باشد که با رنگ زیبا در فضاهای تاریک خودنمایی می کند.

امکانات اتصال در اسپیکر
این اسپیکر قابلیت پخش با استفاده از اتصال به بلوتوث، رادیو، کابل ۳.۵ میلی متری، USB و کارت حافظه می باشد که کارت حافظه را فقط تا ظرفیت ۳۲ GB  پشتیبانی می کند. همچنین این دستگاه دارای یک عدد میکروفون بی سیم می باشد که آن را تبدیل به یک وسیله کامل برای مهمانی ها کرده است.

سوالات مشابه

...