0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل A11S یکی از محصولات اقتصادی با ارزش خرید بالاست که در برابر قیمت مناسب کیفیت قابل قبول و خوبی را عرضه می کند.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل A11S
این هندزفری دارای دوعدد گوشی بی سیم و یک محفظه شارژ می باشد که از جنس پلاستیک مواد اولیه و با کیفیت ساخته شده است. روی بدنه کیس این محصول نمایشگر LED وجود دارد که برای نمایش میزان شارژ از آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های قابل اشاره در این وسیله کیفیت خوب در مکالمه است که صدا را بدون نویز و تاخیر انتقال داده و دریافت می نماید. طراحی گوشی های این محصول تا حدی ارگونومیک می باشد که به خوبی در گوش جا گرفته و صدای کمتری را از هندزفری خارج و صدای محیط را کمتر به گوش می رساند. سری پلاستیکی موجود در گوشی ها آن ها را به گوشی های کاربردی و راحتی تبدیل کرده است که در استفاده طولانی مدت اذیت کننده نباشند. هندزفری بلوتوثی شیائومی برای استفاده های روزمره، حین ورزش و پیاده روی و برای گیمینگ پاسخگو می باشد.

باطری و شارژدهی هندزفری بلوتوثی
باطری تعبیه شده در این محصول از نوع لیتیومی است که دارای ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر می باشد. این هندزفری برای شارژ گوشی ها نیازمند ۱ ساعت و برای شارژ محفظه نیازمند ۲ ساعت زمان می باشد و پس از شارژ شدن در صورت مکالمه و پخش موسیقی تا ۴ ساعت شارژدهی دارد.

سوالات مشابه

...