0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل ۲۳۰۹  یک دستگاه با کیفیت از برند مطرح ایرانی می باشد که با صدای قوی و بی نظیرش برای استفاده در هر مکانی انتخاب مناسبی است.

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل ۲۳۰۹
این اسپیکر قابل حمل با وزن ۸۰۰ گرم دارای دسته ای روی بدنه می باشد که راحتی کاربر درجابجایی دستگاه را در نظر گرفته است و می تواند برای استفاده های خارج از منزل مانند سفرو طبیعت و… کارآمد باشد. برد صدای مفید این اسپیکر حدود ۱۰ متر می باشد که برای فضاهای باز و بسته متوسط جوابگو است. همچنین این دستگاه دارای یک عدد میکروفون سیمی می باشد که با اتصال آن به درگاه ورودی میکروفون امکان کارائوکه فراهم شده و می توان با میکروفون همراه با آهنگ ها همخوانی کرده و لحظات شادی را در دورهمی ها رقم زد. اسپیکر بلوتوثی مدل ۲۳۰۹ امکان اتصال با سیم و بی سیم را دارد که از طریق بلوتوث نسخه ۵ قابلیت اتصال بی سیم را ایجاد می کند و دامنه آنتن دهی آن به  ۱۰ متر می رسد. همچنین دارای درگاه هایی برای پشتیبانی از کارت حافظه، AUX و USB نیز می باشد.

عملکرد باطری در این اسپیکر بلوتوثی
باطری کار گذاشته شده در این اسپیکر از نوع باطری های لیتیوم یونی قابل شارژ است و دارای ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر می باشد که برای شارژ کامل آن حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز است.

سوالات مشابه

...