0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

میکروفون اسپیکردار دبلیو اس مدل WS 858 یک محصول با ظاهری ساده و زیبا می باشد که قابلیت استفاده همزمان از میکروفون و اسپیکر را فراهم می کند.

میکروفون اسپیکردار دبلیو اس مدل WS 858
این میکروفون دارای بدنه ای از جنس فلزی می باشد که روی آن یک اسپیکر همراه نیز وجود دارد و امکان استفاده دوگانه از یک دستگاه را فراهم می کند. میکروفون این محصول قابلیت همخوانی با موزیک را دارد و کاربر می تواند هنگام پخش موسیقی دلخواهش از اسپیکر همراه با آن خوانده و صدای خود را نیز از اسپیکر بشنود. همچنین امکان اضافه کردن افکت اکو به صدا در این میکروفون نیز وجود دارد. برای اتصال به این میکروفون می توان علاوه بر بلوتوث از کارت حافظه و USB نیز استفاده نمود.  بلوتوث این دستگاه قابلیت سازگاری با تمام دستگاه ها و سیستم عامل های IOS و اندروید را دارد. باطری میکروفون اسپیکردار مدل WS 858 از نوع شارژی بوده و دارای ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر می باشد که برای شارژ نیازمند کابل microUSB است و این کابل در بسته بندی این محصول موجود می باشد.

ارزش خرید میکروفون اسپیکردار
این محصول نسبت به سایر میکروفون اسپیکردارهای مشابه خود که در بازار موجود هستند از قیمت کمتری برخوردار می باشد و کیفیت آن نیز نسبت به قیمتش قابل قبول است. از آنجایی که در این دستگاه امکان استفاده به عنوان اسپیکر و هم به عنوان میکروفون تکی وجود دارد می توان گفت از ارزش خرید معقولی بهره مند است.

سوالات مشابه

...