0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

یکی از شمع های پرطرفدار در بازار امروز، شمع استوانه است. شمع استوانه در قطر ، ارتفاع و رنگ های متنوع قابل تهیه است. این نوع شمع بیشتر جنبه تزیینی داشته و در منازل یا مراسم و خصوصا بر روی میز شام به چشم میخورد.
غالبا با شنیدن عنوان شمع استوانه به یاد شمع های ضخیم می افتیم؛ این شمع ها اغلب در ارتفاع 8 اینچ یا بیشتر تولید می شوند، اما جالب است بدانید ارتفاع برخی از آنها به اندازه ای بلند است که به صورت ایستاده استفاده می شوند و زمان سوخت آنها بسیار طولانی بوده و  تمام نشدنی به نظر می آید.رایج ترین شکل در شمع های استوانه شکل گرد و یا مربعی آن است. البته این شمع در قالب های دیگری مانند ستاره ، هرمی ، بیضی، صلیبی و غیره نیز موجود است.
تزیین شمع استوانه
یک شمع استوانه ساده در رنگ های مختلف میتواند بسیار زیبا و جذاب باشد. با این وجود، بسیاری از افراد ترجیح میدهند شمع را با سلیقه خود و برای جذابیت بیشتر تزیین کنند. برای تزیین شمع استوانه دست ساز، میتوان موارد زیر را مورد توجه قرار داد؛
• می توانید تکه های رنگی را قبل از اضافه کردن پارافین ذوب شده درون قالب قرار دهید.
• می توانید لایه های رنگی ایجاد کنید؛ بدین صورت که بعد از ریختن یک لایه پارافین سفید و خشک شدن آن، یک لایه پارافین رنگی اضافه کنید و این عمل را تا انتها تکرار نمایید. ضمنا اگر دوست دارید لایه ها زاویه دار ایجاد شوند می بایست قالب را به صورت اریب نگه دارید.
• می توانید اشیا تزیینی مانند دانه ها، برگ گل ها، زرورق و … را در پارافین ذوب شده خود مخلوط نمایید.
• می توانید گل میخ هایی را در برخی نقاط شمع خود تعبیه کنید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار لازم است شمع شما به طور کامل آماده شده باشد.
• می توانید از برخی لوازم جانبی مانند روبان ها، مهره های تزیینی، بدلیجات و … در تزیین شمع استوانه خود بهره مند شوید.
راه های متعددی برای تزیین شمع استوانه وجود دارد. با اندکی ذوق و خلاقیت می توانید یک شمع استوانه بی نظیر و زیبا تهیه کرده و با استفاده از آن برای تزیین خانه خود و یا هدیه دادن به دوستانتان لذت ببرید.
تفاوت پارافین جامدوکریستال
تفاوت پارافین کریستال و معمولی در درصد چربی و تصفیه میباشد.درصد چربی پارافین کریستال کمتر از پارافین معمولی بوده و دارای مقاومت بیشتر و مدت زمان سوخت بیشتر و رنگ پذیری بهتر بوده و حاصل از نفت خام میباشد و درحالی که پارافین معمولی حاصل از ضایعات نفت میباشد و نسبت به پارافین کریستال از تصفیه کمتری برخوردار میباشد و از نظر ظاهری رنگ تیره تر و کدرتر نسبت به کریستال دارد و به طبع از قیمت پایین تری نسبت به کریستال برخوردار می باشد.
پارافین ژله ای
این پارافین از شفافیت بالایی برخوردار بوده و از لحاظ مدت زمان سوخت بهتری نسبت به پارافین جامد برخوردار میباشد.این پارافین به دما حساس بوده و از آسیب پذیری بالایی برخوردار میباشد و از همین رو برای ذوب کردن آن از حرارت غیر مستقیم (بخار آب یا بن ماری) استفاده میشود.بدیهی است که در صورت تماس با حرارت بالا این پارافین آسیب میبیندو تغییر رنگ از شفافیت به زرد رنگی میدهد و موجب آسیب دیدن سیستم پارافین و آزاد کردن گاز هیدروژن میشود.عمدتا شمع های ژله ای در جامهای بلوری ساخته میشود و به علت عدم استواری آن از قالب ریزی آن پرهیز میشود.
مقدمه ای بر شمع وارمر
شمع وارمر از جمله شمع های زیبای است که از دیرباز سهم بسزایی در زندگی انسان داشته است. از جمله موارد استفاده این شمع می توان به گرم نگه داشتن غذا در ظروف فلزی اشاره کرد. ظاهر این شمع هم نسبت به سایر شمع ها متفاوت است. شمع وارمر به صورت دایره ای بوده و دارای ارتفاع کمی می باشد. اطراف آن عموما از جنس آلومینیوم ساخته می شود. به دلیل زمان سوخت بالا از این فلز استفاده می شود.
علاوه بر ویژگی و مورد استفاده آن در گرم کردن غذا، از این شمع در دکوراسیون و تزیین منازل به وفور استفاده می شود. شمع های وارمر علارقم ارتفاع کمی که دارند دارای ماندگاری بالا (زمان سوخت بالا) هستند. این شمع ها علاوه بر قیمت ارزانی که دارند به دلیل نداشتن بو و اشک چشم جزو بهترین شمع هایی هستند که می توانند در مجالس مختلف خود نمایی کنند.مجموعه ی ما سازنده ی انواع دستگاه شمع وارمر می باشد.
رنگ سفید و سیاه شمع برای چیست
استفاده از شمع از دیرباز تا به امروز، برای روشنایی و مراسم مختلف بین مردم با فرهنگ‌ ها و مذاهب گوناگون رواج داشته است به عنوان مثال شمع سیاه برای مراسم سوگواری و یا شمع سفید برای مراسم عروسی استفاده می شود. از آنجایی که مدل های مختلفی از شمع ها در اکثر منازل پیدا می ‌شود، استفاده از انواع باکیفیت آن (بدون دود و بوی بد) اهمیت پیدا می کند برای اطلاع از آخرین محصولات و نمایش تمامی شمع ها اینجا را کلیک نمایید.
شمع وارمر چیست؟
شمع به زبان فارسی همان سپندار است و در واقع به یک منبع نوری گفته می شود که قابلیت تولید گرما را دارد. این منبع گرما شامل یه فیتیله بوده که درون مقداری پارافین جامد شکل یافته قرار دارد. در قدیم از موم به جای پارافین استفاده می شد. قبل از کشف برق توسط ادیسون از شمع و چراغ های نفتی برای روشنایی استفاده می شد. اما این پایان کار نیست جنبه عاطفی و رمانتیک شمع ها را نباید فراموش کرد.حتی شمع های وارمر را می توان معطر کرد و از آن ها در عطر درمانی استفاده نمود.
تزیین شمع وارمر
اگر برای تزیین سفره هفت‌ سین، سفره یلدا یا حتی محیط ‌هایی مانند اتاق‌ خواب و طاقچه‌ ی شومینه و… به‌ دنبال شمع ‌هایی زیبا و در عین ‌حال بی‌ خطر هستید، استفاده از شمع های وارمر سکه ای است که در عین زیبایی، جلوه ی خاص و چشم نوازی به محیط شما هدیه می دهد. همانطور که اکثر ما می دانیم در دکوراسیون خانه استفاده از وسایل تزیینی و انواع مجسمه باعث زیباترشدن فضا خواهد شد. انواع شمع نیز برای ایجاد محیطی رمانتیک و آرامش ‌بخش مورد استفاده قرار می ‌گیرد.شمع یک ابزار تزیینی ساده، جذاب و رومانتیک است که برای مدیتیشن و آرامش اعصاب نیز بسیار مفید است.
اگر دوست داشتید از شمع در فضای اتاقتان استفاده کنید در صورتی که به دود آن حساسیت دارید نگران نباشید. شمع های وارمی سکه ای می تواند گزینه مناسبی برای شمع های وارمر معمولی باشد. این مدل شامل شمع وارمر بدون رنگ است که از پارافین ساخته شده است. طرافداران دکوراسیون فانتزی کم نیستند و علاقه خود را نسبت به استفاده از این شمع ها از خود بروز می دهند. این افراد معتقدند مهمانی‌ هایی که شب هنگام برگزار می شوند، نور شمع باعث روشنی و دلچسب ‌تر شدن محیط می شود. نور ملایم شمع و رایحه‌ ی مطبوعی که در فضا ایجاد می‌ کند باعث ایجاد آرامش خواهد شد.لیوانی که برای طراحی این شمع استفاده شده است از بهترین نوع شیشه و با کیفیت بالایی ساخته شده که زیبایی ظاهری شمع را دوچندان می کنند.
دستگاه تولید شمع استوانه ای
دستگاه تولید شمع استوانه با قابلیت تولید در ارتفاع مختلف  از بیست تا شصد سانتی متر  و با سیستم خنک کنندگی آبی و فشار هوا که البته با در نظر داشتن این مورد که سیستم آبی باعث خوردگی در مرور زمان میگردد سیستم فشار باد پیشنهاد میگرددمدل فوق یکی از پرفروش ترن مدل ها در سراسر دنیا میباشد که در ایران کمترین کار بر روی آن انجام شده است
قابلیت تولید60قطعه شمع در یک دوره 15 دقیقه ای
وزن 850kg
دارای سیستم خنک کنندگی آب گردش
12 ماه ضمانت
کارگاه شمع ماشین سازی سورا صنعت  تا 13 در ارتفاع 50 سانت جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
09192667715

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 93 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 72 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 61 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 5 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...