0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند سری ۷ مدل P57 Max یک وسیله کارامد و زیبا مناسب استفاده روزمره و رسمی می باشد که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است.

ساعت هوشمند سری ۷ مدل P57 Max
این ساعت مجهز به صفحه نمایش مستطیلی ۴۵ میلی متری است که دارای حاشیه فلزی می باشد. صفحه لمسی این نمایشگر از کیفیت و سرعت تاچ خوبی برخوردار است. در کنار بدنه آن یک دکمه چرخشی برای جابجا کردن آیکون ها و… قرار گرفته است. یکی از ویژگی های متفاوت موجود در این محصول وجود یک بند حصیری رنگی می باشد که علاوه بر بند اصلی سیلیکونی، بصورت یدک در بسته بندی قرار گرفته است. حسگرهای مختلفی در این دستگاه جای داده شده اند که از میان آن ها می توان به نورسنج محیط، سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب، نوار قلب و قدم شمار اشاره کرد. همچنین امکان محاسبه مسافت طی شده، محاسبه ی میزان کالری، فعالیت های ورزشی، تنظیم کیفیت خواب و هشدار عدم تحرک در این محصول وجود دارد. ساعت هوشمند P57 Max از از زبان های انگلیسی، فارسی و چینی پشتیبانی نموده و تمام اعلان های گوشی را نمایش می دهد.

قابلیت برقراری تماس
با توجه به وجود صفحه شماره گیری در این ساعت، امکان برقرای تماس و مکالمه در آن فراهم می باشد. همچنین با استفاده از میکروفون و اسپیکر تعبیه شده در بدنه این محصول قابلیت مکالمه وجود دارد.

شارژ باطری
سیستم شارژ باطری این ساعت قابلیت پشتیبانی از وایرلس را دارد که با توجه به این قابلیت کافیست تنها ساعت را روی صفحه گرد شارژر قرار داده و آن را شارژ نمود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 95 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 74 بازدید
...