0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند مدل D1-Max یکی از محصولات پر طرفدار بازار امروز است که قابلیت های متنوعی از جمله حسگرها، برقراری تماس و… در آن لحاظ شده است.

ساعت هوشمند مدل D1-Max
این ساعت با بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. صفحه نمایش ۴۵ میلی متری این محصول بصورت تمام لمسی بوده و قابلیت نمایش تم ها و پس زمینه های متنوع و دلخواه را دارد. این ساعت با استفاده از بلوتوث قابلیت اتصال به کلیه گوشی های اندروید ۵ به بالا و IOS 10 به بالا را داشته و تا فاصله ۱۰ متری آن را حفظ می نماید. همچنین از قابلیت های عملکردی می توان به حسگرهای ضربان قلب، شتاب سنج، قدم شمار، سنجش اکسیژن خون و کیفیت اشاره کرد که آن را به یک وسیله همراه کاربردی برای ورزش و استفاده روزانه تبدیل می کند. این ساعت همه اعلان ها و پیام های گوشی را نشان داده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. ساعت D1-Max مجهز به استاندارد IP67 می باشد که در برابر رطوبت و پاشش قطرات جزیی آب مقاوم است ولی بطور کامل ضد آب نیست.

امکان ایجاد مکالمه و تماس
با استفاده از صفحه شماره گیری که در نمایشگر این ساعت قرار گرفته است امکان شماره گیری و ایجاد تماس از طریق ساعت روی گوشی وجود داشته و همچنین هنگام دریافت تماس امکان رد یا پاسخ از ساعت نیز ممکن می باشد.

شارژ باطری
باطری این محصول دارای ظرفیت ۲۲۰ میلی آمپر می باشد که با استفاده از فناوری وایرلس قابل شارژ است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 100 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 87 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
...