0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند هایلو مدل GS یکی از محصولات شرکت شیائومی با طراحی متفاوت در صفحه نمایش می باشد که برای استفاده روزمره و ورزشی بسیار کاربردی است.

ساعت هوشمند هایلو مدل GS
این ساعت دارای صفحه نمایش گرد از جنس آلومینیوم می باشد که قابلیت نمایش آلارم ها، نوتیفیکیشن های گوشی، پیش بینی آب و هوا، ساعت  تایمر را داشته و امکان کنترل موسیقی در حال پخش از گوشی نیز در آن فراهم است. حسگرهایی برای شمارش قدم، سنجش ضربان قلب و سطح استرس، سنجش اکسیژن خون و بررسی کیفیت خواب در این محصول در نظر گرفته شده اند که از مزایای اصلی آن می باشند. این ساعت دارای استاندارد IP68 می باشد که مقاومت آن در برابر رطوبت، تعرق و قطرات آب بالاتر می برد. ساعت هوشمند GS با پشتیبانی از ۱۲ حالت ورزشی می تواند یک گزینه مناسب و کاربردی برای ورزشکاران نیز باشد. این وسیله با توجه به امکانات و ویژگی هایی که ذکر شد با قیمت مناسب تری نسبت به سایر نمونه های معمولی تر موجود در بازار به فروش می رسد و از ارزش خرید بالایی بهره مند است.

عملکرد ساعت هوشمند
این ساعت سبک وزن (۳۸ گرم) دارای باطری ۲۲۰ میلی آمپری می باشد که برای مدت ۷ الی ۲۰ روز شارژدهی دارد و این رقم به میزان استفاده کاربر از حسگرها و … آن بستگی دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 87 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
...