0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T1 یک محصول سبک وزن مناسب استفاده روزمره برای آقایان و خانم ها می باشد که با طراحی کاملا متفاوت تولید می شود.

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T1
اولین ویژگی که در این هندزفری جلب توجه می نماید ظاهر آن است. محفظه شارژ این دستگاه بدون پوشش درب می باشد اما نیازی به نگرانی برای گم شدن گوشی ها نیست. آهنربای تعبیه شده در این محفظه از نوع نئودیمیوم بوده که بصورت قوی گوشی ها را در آن نگه می دارد ولی بطور کلی باید مراقبت بیشتری در برابر ایجاد خط و خش انجام داد. این هندزفری با استفاده از بلوتوث قابلیت اتصال به گوشی های اندروید و ios را داشته و تا فاصله ۱۰ متری آنتن دهی دارد. برای تشخیص میزان شارژ و روشن و خاموش بودن هندزفری، یک نشانگر LED روی محفظه قرار گرفته است. هندزفری مدل QCY T1 امکان کاهش نویز هنگام مکالمه را داشته و علاوه بر تماس، برای گیمینگ و کاربری عمومی نیز مناسب است. همچنین با توجه به مقاومتی که در برابر رطوبت و تعرق دارد می تواند برای ورزش و پیاده روی هم گزینه مناسبی باشد.

باطری هندزفری کیو سی وای
محفظه این هندزفری علاوه بر نگهداری از گوشی ها به عنوان یک شارژر همراه نیز عمل می کند که با استفاده از باطری آن می توان گوشی ها را در آن شارژ نمود. باطری این هندزفری در حالت های مکالمه و پخش موسیقی تا ۴ ساعت شارژدهی دارند و در صورت تمام شدن آن ۲ ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز است.

سوالات مشابه

...