0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

كاربرد شمع از گذشته بسیار مرسوم بوده و هنوز مردم در مراسم‌های مختلف از آن استفاده مي‌كنند و این موضوع در ميان ملل و کشورهای مختلف با فرهنگ و آداب‌ورسوم و مذاهب گوناگون مشترك است. از شمع ، به‌منظور منبع نور و بعضی‌اوقات براي توليد گرما استفاده مي‌شود. استفاده از شمع به بیش از 7000 سال پیش بر می گردد. کتب تاریخی از ساخت شمع‌ها، از طریق خیساندن نی در چربی حیوانات، توسط مصریان باستان، خبر داده‌اند.

تنوع ، یکی از مهمترین مزیت های شمع هاست که می توان به صورت پایان ناپذیری آن را اینجاد کرد و هر فرد مطابق با سلیقه ی خود آنرا ساخته و جذب کند. شمع سازی یکی از بهترین شغل ها برای خانم های خانه دار می باشد که انعطاف و پاره وقت بودن آن از مزیت های آن می باشد.

شمع یک فتیله قابل احتراق است که در موم قرار می گیرد، شمع را می توان در هر ماده جامدی غیر از موم قرار داد. از شمع ها می توان برای ایجاد نور و حتی تولید گرما استفاده کرد.امروزه با توجه به فناوری های جدیدی که هر روز ایجاد می شود، از شمع ها برای ایجاد نور زیاد استفاده نمی شود و شمع ها بیشتر جنبه تزئینی دارند و به همین دلیل زیبایی و ظاهر شمع ها اهمیت زیادی دارد.

تولید شمع را می‌توان به‌صورت کارگاهی و حتی خانگی هم شروع کرد که برای کار خانگی لازم است که قیمت دستگاه شمع‌سازی خانگی تهیه کرد. مسلماً میزان درامد شمع‌سازی در منزل کمتر از زمانی است که شما این کار را به‌صورت حرفه در یک کارگاه با میزان تولید بیشتر انجام می‌دهید.

ماشین آلات شمع سازی

صنعت شمع سازی سورا صنعت تولید کننده انواع ماشین آلات شمع سازی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 در ایران آغاز کرده است.امروزه مجموعه ما با داشتن کارخانه مجزا به تولید جدیدترین دستگاه های شمع سازی می پردازد. صنایع ماشین سازی و شمع سازی ما به طور کامل نیاز صنعتگران در زمینه شمع سازی را برطرف کرده و نیازی به واردات دستگاه های خارجی نداشته باشند.

این دستگاه ها شامل ماشین آلات مختلفی از جمله دستگاه هایی برای تولید شمع های قلمی، شمع های شمع وارمر، شمع قلمی دنباله دار،دستگاه های شمع سازی خانگی ،انواع قالب ها و … می باشد.این دستگاه ها در فرآیند تولید به طور مداوم آب را به گردش در می آورند و می توانند بین 250 تا 500شمع قلمی را در 5 تا 7 دقیقه تولید کنند.تنوع تجهیزات موجود در کارخانه با توجه به سابقه طولانی این مجموعه در تولید شمع ابتدایی ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت شمع می باشد. علاوه بر این تنوع محصولات مجموعه شمع یکی دیگر از دلایل تجهیز این شرکت به انواع دستگاه های شمع سازی می باشد.این مجموعه با در نظر گرفتن بهبود کمی و کیفی مستمر محصولات شمعی، همواره گام های بلندی در راستای تولید تجهیزات مورد نیاز برداشته است. به همین منظور دستگاه های شمع ساز ما برای فروش به همکاران عزیز ارائه می گردد

انواع شمع‌ها

شمع‌ها ازنظر سنتی بودن یا تزئینی بودن تقسیم‌بندی می‌شوند، بعضی شمع‌ها صرفاً برای روشنایی استفاده می‌شوند که معمولاً قیمت پایین‌تر و ازلحاظ زیبایی ظاهری معمولاً زیبایی کمتری دارند، اما شمع‌های تزئینی هر چه‌بهتر و زیباتر باشند قیمت بالاتری هم خواهند داشت که این شمع‌ها امروزه بسیار مورد استقبال قرارگرفته‌اند. یک مثال ساده که از شمع‌ها برای زیباسازی رستوران‌ها، میهمانی‌های خاص، تولیدها و برای تزیین میزها و. استفاده می‌شوند.برای تولید شمع نیاز به یکسری مواد اولیه ازجمله موم، نخ برای فتیله، انواع رنگ و. نیاز دارید.

بازار های هدف محصولات شمع سازی

فروشگاه‌های لوازم‌التحریر و تولد و کادو، مهدکودک‌ها ، مدارس آموزشی، سالن‌های عقد و عروسی و کافی‌شاپ‌ها، مراسم عزاداری و دکوراسیون‌های داخلی از جمله بهترین بازارهای هدف برای فروش شمع هستند.

 

صنایع ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت

شمع سورا صنعت با 10 سال سابقه در زمینه ساخت انواع شمع و ماشین آلات شمع ساز هم اکنون به عنوان تولید کننده انواع قالب و ماشین آلات شمع در ایران شناخته می شود. دستگاه شمع وارمر ،دستگاه شمع قلمی ، شمع قلمی دنباله دار ، شمع تولد و .... در سایزهای مختلف با قابلیت تولید 250 تا 500 شمع در مدت زمان 5 الی 7 دقیقه وساخت دستگاه در دو نوع گردش آب و هوا ساخت قالب های سبک و قابل حمل برای تولید انواع شمع در تیراژ کم و خانگی و غیره از جمله خدمات مهندسی سوراصنعت می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش دستگاه تماس بگیرید.

09198182884

09192667715

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 36 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 92 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
...