0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
اسپیکر بلوتوثی مدل YB-2804 محصولیست با کیفیت بالا در بیس و خروجی صدا که به عنوان یک وسیله کاربردی در هر مناسبت و دورهمی می توان آن را نام برد.

اسپیکر بلوتوثی مدل YB-2804
بدنه این اسپیکر بلوتوث از جنس پلاستیک می باشد که در قدرت صدای در حال پخش آن بسیار موثر است. همچنین علاوه بر جنس آن که منجر به سبک بودن وزن می شود می توان به داشتن باطری شارژی اشاره کرد که همه شرایط برای حمل و نقل و جابجایی اسپیکر در هرمکانی را فراهم می کند و یکی از مزیت های این دستگاه محسوب می شود. صدای بلند و قوی این اسپیکر توانایی پوشش حداکثر فضاهای بسته تا ۱۰۰ متر را دارد. از این رو برای تولد ها و مهمانی های کوچک بسیار مناسب و پاسخگو است. صفحه کنترل این دستگاه روی سطح بالایی آن قرار دارد که دسترسی و نحوه مدیریت پخش را برای کاربر بسیار راحت کرده است. اسپیکر بلوتوثی مدل YB-2804 مجهز به سیستم رقص نور نیز می باشد که با استفاده از LED های چیده شده در نمای روبرویی، در فضاهای نسبتا تاریک جلوه بسیار زیبایی دارد.

قابلیت های اتصال در اسپیکر مدل YB-2804
این اسپیکر قابلیت اتصال و پخش از طریق بلوتوث را داشته و امکاناتی برای اتصال مستقیم مانند USB، کارت حافظه، AUX را در نظر گرفته است. همچنین اسپیکر دارای یک عدد میکروفون بی سیم نیز می باشد که با اتصال آن به ورودی میکروفون دستگاه می توان از آن استفاده نمود.

سوالات مشابه

...