0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
هدفون بی سیم مدل P33 یک هدفون با ظاهری بسیار زیبا مناسب استفاده تمام سنین می باشد که با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت بالا برخوردار است.

هدفون بی سیم مدل P33
این هدفون با استفاده از کارت حافظه، AUX، و بلوتوث قابلیت اتصال داشته و می تواند موسیقی دلخواه کاربر را با کیفیت معقول پخش نماید. این هدفون نسبت به رطوبت و تعرق تا حدی مقاوم است از این رو می تواند برای مواقع ورزش گزینه بسیار مناسبی باشد. این وسیله برای کاربری روزمره، ورزش و گیمینگ بسیار کارامد و با کیفیت می باشد. بدنه این محصول از پلاستیک دارای مواد اولیه ساخته شده و سطح زیرین دسته آن و سطح داخلی گوشی ها از لایه نرمی پوشانده شده تا در استفاده طولانی مدت موجب اذیت و خستگی نشود. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به وجود میکروفون داخلی اشاره نمود که قابلیت ایجاد مکالمه و تماس با صدای واضح و شفاف ورودی و خروجی را فراهم می کند. هدفون بی سیم P33 دارای دکمه هایی روی بدنه می باشد که کنترل پخش موسیقی و تماس را بر عهده دارد.

باطری هدفون بی سیم P33
باطری این هدفون از نوع شارژی است که برای شارژ کامل نیازمند ۲ ساعت زمان می باشد. شارژدهی این هدفون در حالت پخش موسیقی و مکالمه ۴ ساعت و در حالت استند بای نیز ۱۰۰ ساعت می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 112 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
...