0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1190 یک دستگاه قابل حمل می باشد که با صدای قوی و واضح خود می تواند برای دورهمی ها، فروشگاه ها و… مناسب باشد.

اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل KTS 1190
این اسپیکر دارای دو عدد بلندگو می باشد که در فاصله بین آن ها یک پنل کنترلی قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار راحت می باشد. جنس بدنه این اسپیکر پرتابل از پلاستیک به رنگ مشکی می باشد و محافظ بلندگوها نیز در رنگ های متنوع جاگذاری می شود. همچنین در قسمت بالایی آن یک دسته وجود دارد که برای جابجایی راحت تر بسیار کاربردی است. این اسپیکر دارای ریموت کنترل نیز می باشد که در صورت عدم دسترسی به پنل روی اسپیکر می توان از آن استفاده نمود. از امکانات این محصول می توان به اتصال بلوتوث، پشتیبانی از کارت حافظه، رادیو و USB اشاره نمود. همچنین دارای ورودی میکروفون نیز می باشد که با وصل کردن میکروفون می توان همخوانی روی موسیقی را تجربه کرد. اسپیکر بلوتوثی KTS مدل ۱۱۹۰ مجهز به رقص نور LED نیز می باشد که برای مهمانی ها و فضاهای با نور کم بسیار زیبا و جلوه دار نورپردازی می نماید.

میزان شارژدهی اسپیکر بلوتوثی KTS مدل ۱۱۹۰
باطری این دستگاه از نوع لیتیومی بوده و با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر شارژ می شود که برای شارژ آن ۳ ساعت زمان نیاز است و در هر بار شارژ کامل امکان استفاده با صدای بلند به مدت ۲ ساعت وجود دارد.

سوالات مشابه

...