0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
اسپیکر بلوتوثی مدل GTS 1625 یک دستگاه شارژی و بلوتوثی می باشد که با توجه به صدای باکیفیتی که دارد برای دورهمی ها و مهمانی های کوچک مناسب است.

اسپیکر بلوتوثی مدل GTS 1625
این اسپیکر قابل حمل دارای یک دسته می باشد که جابجایی را برای کاربر راحت تر کرده است و می توان در هر مکانی حمل کرده و از صدای قوی آن لذت برد. باطری این اسپیکر از نوع لیتیومی بوده و ۳۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. اگر بخواهیم از میزان شارژدهی این دستگاه صحبت کنیم می توان افزود که قابلیت نگهداری شارژ از ۲ الی ۴ ساعت را دارد و این زمان بستگی به میزان ولوم در پخش موسیقی دارد. قدرت صدای این محصول ۲۳۰۰ وات می باشد که برای یک اسپیکر قابل حمل خروجی قابل ملاحظه ای است و می تواند صدای بلند و با کیفیتی را در فضای ۱۵۰ متر پوشش داده و به گوش شنوندگان برساند. اسپیکر بلوتوثی GTS 1625 مجهز به سیستم رقص نور می باشد که LED های آن صفحه روی بلندگو را پوشانده و هنگام پخش موسیقی نورپردازی زیبایی را به خصوص در نور کم انجام می دهد.

قابلیت های اتصال اسپیکر بلوتوثی GTS 1625
این دستگاه با اتصال به بلوتوث قابلیت پخش موسیقی دارد. همچنین امکان اتصال مستقیم از طریق کابل AUX، USB و کارت حافظه نیز در آن وجود دارد. این اسپیکر مجهز به درگاه ورودی میکروفون می باشد و با اتصال میکروفون به آن می توان لحظات خوشی را رقم زد.

سوالات مشابه

...