0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
میکروفون سیمی Lanlian مدل Pro Microphone یک میکروفون با کیفیت و ارزان قیمت می باشد که برای استفاده خانگی و یا غیر حرفه ای بسیار مناسب است.

میکروفون سیمی Lanlian مدل Pro Microphone
این میکروفون دارای بدنه ای با طراحی بسیار خوش دست و سبک وزن می باشد که می توان در ساعات متوالی آن را بدون خستگی و احساس سنگینی بدست گرفت. بدنه این میکروفون فلزی نبوده و از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است که همین مسئله دلیل وزن کم آن می باشد همچنین در صورت تعرق دست هنگام گرفتن آن، موجب لغزش آن در دست نمی شود. روی بدنه این میکروفون ساده و کاربردی یک کلید پاور قرار دارد که با کشیدن آن رو به بالا، روشن و با به پایین کشیدن خاموش می شود. اندازه طول سیم این محصول مناسب بوده و امکان فاصله گرفتن از منبع را تا حدی فراهم می کند. با توجه به قیمت بسیار پایین و قابلیت های ساده اشاره شده در این دستگاه می توان گفت میکروفون سیمی Lanlian برای استفاده در مدارس، سیستم های پیجینگ و کاربرد آماتور و خانگی مناسب است.

میکروفون سیمی مدل Pro Microphone
این میکروفون دارای یک کابل شیلد از جنس مس خالص و مس قلع اندود می باشد که با روکش pvc با کیفیت پوشانده شده است. همچنین اتصالات XLR برای اتصال به میکسر و آمپلی فایر و پاورمیکس در آن لحاظ شده است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
...