0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
ساعت هوشمند شیائومی مدل GST LS09 یک وسیله کاربردی مناسب برای آقایان و بانوان می باشد که با طراحی زیبای خود قابلیت استفاده روزمره، رسمی و ورزشی را دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل GST LS09
این ساعت دارای صفحه نمایش مستطیلی تمام لمسی می باشد که امکان انتخاب هر آیکون و برنامه از روی صفحه آن را فراهم می کند. این محصول با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۱ قابلیت سازگاری با تمامی سیستم عامل های IOS و اندرویدی را دارد. باطری این ساعت از نوع لیتیوم یونی بوده که با ظرفیت ۲۲۰ میلی آمپر ساعت شارژ می شود و در صورت فعال بودن حسگر شمارش ضربان قلب تا ۹ روز و در صورت غیر فعال بودن آن تا ۲۰ روز شارژ نگه می دارد. همچنین این محصول دارای سنسورهای حرکتی و اکسیژن خون می باشد. ساعت  شیائومی مدل GST LS09 بدلیل بدنه و بند سیلیکونی مقاوم و داشتن استاندارد IP68 در برابر رطوبت و قطرات آب مقاوم بوده و می تواند برای ورزشکاران گزینه مناسبی باشد تا تعرق هنگام ورزش آسیبی به آن نرساند. البته لازم به ذکر است که فقط در برابر قطرات سطحی مقاوم است و بطور کامل ضد آب نیست.

اعلان های پشتیبانی شده در ساعت هوشمند مدل GST LS09
صفحه نمایش این ساعت قابلیت نمایش آلارم ها، کنترل و مدیریت پخش موسیقی، هشدار نداشتن تحرک، نوتیفیکیشن آب و هوا و پیام های گوشی و … را دارد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 74 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 87 بازدید
...