0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 SE محصولی می باشد که با توجه به کیفیت و امکانات مناسب و قیمت مقرون بصرفه جایگاه خوبی میان خریداران گوشی کسب کرده است.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 SE
این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی همراه با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل می باشد. دوربین جلوی این محصول دارای تک لنز ۸ مگا پیکسلی و همچنین دوربین پشت آن مجهز به لنز واید ۴۸ مگا پیکسل و لنز ۲ مگا پیکسل ماکرو می باشد که برای استفاده در عکاسی های نیمه حرفه ای بسیار کار امد است. ظرفیت باتری این دستگاه دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند و با توجه به این ظرفیت استفاده از آن در مدت طولانی تر نسبت به بقیه گوشی ها امکان پذیر می باشد و کاربر نیاز چندانی به حمل پاوربانک نخواهد داشت. از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به اندروید ۱۱ و Cpu هشت هسته ای و حافظه ۱۲۸ گیگ آن اشاره کرد. گوشی شیائومی مدل  Redmi ۱۱ SE دو سیم کارته بوده و از نانو سیم کارت، استندبای دوگانه پشتیبانی می نماید.

عملکرد حسگرها در شیائومی مدل Note 11 SE
حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی در وجه کناری آن می باشد که با اسکن اثر انگشت شست در آن امکان بازگشایی صفحه در آن فعال می شود. از دیگر حسگرهای موجود در این دستگاه می توان به ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر مجاورتی و قطب نما اشاره نمود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 362 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 166 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 372 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 378 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 130 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 428 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 313 بازدید
...