0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
هندزفری بی سیم هایلو مدل T19 دارای دو گوشی بلوتوثی است که صدای واضح و با کیفیتی از موسیقی و مکالمه به گوش کاربر انتقال می دهد.

هندزفری بی سیم هایلو مدل T19
این هندزفری کارامد دارای یک محفظه شارژی با ظرفیت ۶۰۰ میلی آمپر می باشد که علاوه بر نگهداری از گوشی ها امکان شارژ چند باره گوشی ها تا ۳۰ ساعت را بر قرار می کند. مدت زمان استفاده از گوشی ها در حالت پخش موسیقی و مکالمه ۵ ساعت بوده و مدت زمان حفظ شارژ در حالت استند بای ۱۴۰ ساعت می باشد. همچنین شارژ کامل این هندزفری ۶۰ دقیقه و محفظه آن ۱۰۰ دقیقه زمان می برد. در مورد قابلیت مکالمه باید افزود که دارای یک میکروفون با امکان noise cancelling می باشد که هنگام صحبت کردن صدا را به خوبی و تفکیک شده از صدای محیط ارسال می کند و همانگونه نیز با کیفیت و تفکیک شده صدا را دریافت می نماید. گوشی های هندزفری بی سیم هایلو مدل T19 عملکرد لمسی داشته و با لمس قسمتی از بدنه آن امکان کنترل راحت موسیقی و مکالمه را برای کاربر فراهم می کند.

ویژگی های مقاومتی هندزفری بلوتوثی هایلو مدل T19
این هندزفری قابلیت مقاومت در برابر رطوبت، قطرات آب، تعرق تا ۳ دقیقه را داشته و با توجه به این مسئله و طراحی ارگونومیک آن و امکانات ذکر شده، برای کاربری ورزش، عمومی، گیمینگ و… گزینه بسیار مناسب و با ارزش خرید بالایی می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 54 بازدید
...