0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دسته: پرکن, پرکن کیسه, دستگاه پرکن گرانولی (دستگاه کیسه پرکن گرانولی)
دستگاه پرکن برنج در کشور ما به ویژه نقاط شمالی به ویژه در شهر های رشت،بابل،ساری ،لاهیجان میزان قابل توجهی برنج تولید و بسته بندی می گردد، میزان وزن کیسه های برنج معمولا بین 10الی 50 کیلوگرم بسته به حجم سفارش می باشد، برای آسایش کاربران گرامی ماشین سازی سورا صنعت  دستگاه پرکن برنج را به همراه کانوایر استاندارد دستگاه و چرخ دوخت کیسه تقدیم مشتریان می نماید،
ماشین آلات کیسه پرکن گرانولی ماشین سازی سورا صنعت  با استفاده از سیستم های دیجیتالی مدرن، توانایی توزین کلیه محصولات نظیر برنج، حبوبات، خشکبار، غلات و.. را با دقت وزنی 5 گرم دارد فرآیند کار کیسه پر کن برنج: پس از انجام مراحل متعدد نظیر شالیکوبی، برنج حالا آماده بسته بندی خواهد بود. در این مرحله محصولات به مخزن بالابر Z منتقل میشوند، وظیفه بالابر Z انتقال محصولات به مخزن دستگاه کیسه پر کن است. مخزن دستگاه کیسه پر کن سیستم توزین را تغذیه نموده و توزین ها با توجه به وزنی که از قبل بر روی HMI (صفحه کنترل لمسی دستگاه) تعریف شده است، محصول را به دقت وزن کرده و آماده ی تخلیه در کیسه ها میکنند. کیسه ها نیز پس از پر شدن با حرکت بر روی نوار نقاله ی جلوی کیسه پر کن و با عبور از دستگاه کیسه سردوز نخی، کیسه ها دوخته و پلمپ میشوند.
اجزای دستگاه کیسه پر کن
دستگاه کیسه پرکن برنج  که به آن دستگاه کیسه پرکن برنج نیز اطلاق می گردد عموما بر اساس سیستم توزین (بر اساس وزن) عمل می نماید، به این صورت که دستگاه بر اساس وزن تعریف شده توسط اپراتور محصول را با دقت بالا کیسه گیری می نماید، خوشبختانه ماشین سازی سورا صنعت  جهت رفاه حال کاربران عزیز همراه با دستگاه پرکن برنج، الواتور (بالابر صنعتی)، کانوایر و چرخ سرکیسه دوز کاملا اتوماتیک نیز همراه با دستگاه (به صورت آپشن) عرضه می نماید.


مشخصات فنی کیسه پرکن برنج
دستگاه کیسه پرکن از اجزای مختلفی تشکیل گردیده است استفاده از اجزای با کیفیت و طراحی مناسب مکانیزم دلیل عملکرد مناسب این ماشین آلات می باشد، باید به این نکته توجه داشت عموما این ماشین آلات در مناطق با رطوبت بالا فعالیت می نمایند بنابراین باید اجزا را در برابر رطوبت در هنگام ساخت مقاوم در برابر رطوبت تولید نمود.

اندیکاتور دستگاه پرکن برنج (کیسه پرکن برنج)
قابلیت تنظیم زمان و تاریخ
دارای دو پورت ارتباطی و پورت Ethernet جهت اتصال استاندارد به کامپیوتر یا پرینتر
دارای 12 پورت­ ورودی و 16 پورت خروجی قابل برنامه­ریزی و سفارشی سازی
قابلیت تعریف و ذخیره سازی 40 دستور العمل کاری گوناگون در کنترلر
کالیبراسیون دیجیتال دستی و با عملکرد توزین مجدد
مبدل A/D قابل انتخاب با سرعتهای 120/240/480/960 times/sec
دقت نمایشگر تا 1 به 100000
دمای کارکرد 0 ~ 40 C
رطوبت کارکرد تا 90٪

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
...