0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه دربند بطری در صنایع بسته بندی مهم و پر کاربرد است. در دسته بندی دستگاه دربند می‌توانید به بررسی جزئیات این دستگاه‌های بسته بندی بپردازید و با شرکت های تولید کننده یا تامین کننده در این زمینه آشنا شوید. ماشین آلات آن‌ها را با هم مقایسه کرده و خرید خود را انجام دهید. دربندی قوطی فلزی در خط تولید صنایع غذایی همچون: کنسرو ماهی، رب گوجه فرنگی و انار، کنسرو لوبیا، کنسرو قارچ ، خاویار بادمجان و انواع خورشت‌ها ، کمپوت میوه جات ، رنگ صنعتی ، روغن خوراکی و صنعتی ، نوشابه ، دیگر محصولات بسته بندی فلزی کاربرد دارد.
انواع دستگاه دربند
دستگاه دربند دستی
دستگاه دربند دستی قابلیت بستن چند سایز درب را دارد به همین جهت مناسب مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک است. به وسیله این دستگاه می‌توانید درب انواع بطری چون بطری دوغ، نوشابه، عرقیات در سایز های مختلف را ببندید. این دستگاه قابلیت درب گذاری و پلمپ انواع بطری را دارد و در شکل و اندازه‌های مختلف موجود است.
دستگاه دربند نیمه اتوماتیک
دستگاه دربند نیمه اتوماتیک از جمله دستگاه‌های ضروری مورد نیاز کارگاه‌های تولید است که در بیشتر مواقع به صورت رومیزی طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این دستگاه در صنایع غذایی، شیمایی و کشاورزی بسیار استفاده می شود. و از جمله کاربردهای آن به صورت نمونه می توان به پلمپ قوطی رب گوجه فرنگی و کمپوت اشاره کرد. این نوع دستگاه‌ها طول عمر بالایی دارند و برای پلمپ درب‌های پلاستیکی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
دستگاه دربند اتوماتیک
یکی از دستگاه‌هایی که فرآیند بسته بندی را سرعت می‌بخشد دستگاه دربند اتوماتیک است. این دستگاه قابلیت بستن و پلمپ ظروف گرد و کتابی را دارد. دستگاه دربند اتوماتیک مناسب کارخانجات و کارگاه‌های روغنگیری، ارده گیری و گلاب گیری و دیگر صنف‌هاست و به بلافاصله بعد از گذراندن فرآیند پر کردن محصول عمل درب گذاری به صورت کاملا اتوماتیک توسط این دستگاه به انجام می‌رسد. با سرعت بخشیدن در این امر عمل فاسد شدن محصولات غذایی به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد و فرآیند بسته بندی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
دستگاه دربند پنوماتیک
دستگاه دربند پنوماتیک دستگاهی است که توسط پمپ باد روشن می‌شود و فرآیند بسته بندی انجام می‌شود. این دستگاه برای بستن و محکم کردن درب بطری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه دربند پنوماتیک در دسته ی دستگاه‌هایی با هزینه کم و سرعت بالا در فرآیند بسته بندی قرار می‌گیرد. این دستگاه استهلاک پایینی دارد و خطر برق گرفتگی حین انجام کار را ندارد. 
قیمت دستگاه دربند سورا صنعت
یکی از مهمترین ماشین الات بسته بندی دستگاه دربند سورا صنعت می باشد که همان طور که در بالا به آن اشاره شد دارای انواع متفاوتی است. این نوع دستگاه اغلب در تمامی واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این دستگاه براساس نوع کارایی و قابلیت هایی که دارند متفاوت است و توسط تولیدکنندگان با قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شود. برای خرید این نوع محصولات نیاز به شناخت دقیق تامین کنندگان مورد اعتماد و همچنین دریافت استعلام قیمت از تامین کنندگان مختلف وجود دارد.
شماره تماس جهت سفارش محصول
09363932720

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 142 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 27 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 121 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
...