0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

در این بخش سعی بر آن شده مزایای میوه خشک و مصرف آن را توضیح دهیم و بعد به نحوه عملکرد دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین بپردازیم.میوه ها و سبزیجات و غذاهای خشک، خوشمزه ، مغذی ، سبک وزن بوده و ذخیره آن ها آسان است و فضای ذخیره سازی کمتری برای نگهداری آن ها مورد نیاز است.
دستگاه خشک کن میوه
میوه های خشک میان وعده هایی با انرژی بالا می باشند. از آنجا که میوه های خشک سبک و کم حجم هستند ، آن ها برای مسافرت ها، پیاده روی و کمپینگ مطلوب باشند. برخی میوه ها و سبزیجاتی که برای خشک کردن مناسبند شامل سیب ، گلابی ، هلو ، آلو ، زردآلو ، موز ، طالبی ، توت فرنگی ، زغال اخته ، هویج ، کرفس ، ذرت ، لوبیا سبز ، سیب زمینی و گوجه فرنگی هستند، همچنین از دستگاه خشک کن می توان برای خشک کردن انواع میوه ها از جمله انبه ، توت فرنگی ، آناناس ، آلو ، زردآلو ، سیب ، موز و غیره استفاده کرد.خشک کردن رطوبت را از میوه و سبزیجات استخراج می کند. از بین بردن این رطوبت باکتری ها و سایر عوامل دیگری که باعث فساد می شوند را مهار می کند.خشک شدن در دماهای مناسب آنزیم های طبیعی را حفظ کرده و همچنین از خراب شدن آنزیمی در حین نگهداری جلوگیری می کند. دو عامل مکمل، عمل خشک کردن را تسهیل می کنند: گرما و رطوبت. گردش مناسب هوا اجازه می دهد تا گرما و رطوبت کم، وظایف خود را با سرعت بیشتر و بصورت کارآمد انجام دهند.خشک کردن میوه و سبزیجات به روش های سنتی کار آسانی نیست. امروزه با استفاده از دستگاه های مدرن خشک کن میتوان در مصرف وقت و انرژی مؤثر صرفه جویی کرد.
دستگاه خشک کن سبزی
دستگاه های خشک کن میوه و سبزی سورا صنعت قابلیتهایی را ارائه می دهد تا به بهترین شکل میوه و سبزیجات خود را خشک کنید.
ماشین سازی سورا صنعت  ، تولید کننده و سازنده انواع ماشین آلات صنعتی به شما مشتری گرامی این امکان را می دهد تا با استفاده از دستگاه خشک کن دوکابین  با کمترین هزینه به تولید انواع میوه جات خشک، سبزیجات خشک، چای، انگور، سویا،قارچ ، پیاز و … بپردازید. دستگاه های خشک کن فول اتومات در دو مدل تک کابین و دو کابین ساخته میشود.
دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین فول اتوماتیک  تنها دستگاه هوشمند و اتوماتیک، دارای ۶۰ عدد سینی با وروی 200الی 300کیلو در هر پارت و دارای کالسکه گردان می باشد.
مشعل دستگاه خشک کن، حرارت را به صورت غیر مستقیم وارد کانال های خشک کن می کند و توانایی خشک کردن یک دست و یکنواخت محصولات را به راحتی با دستگاه خشک کن دوکابین فول اتومات امکان پذیر می سازد و همچنین کوره دستگاه خشک کن از نوع استیل و بدنه آن دارای عایق پشم سنگ می باشد.این دستگاه مجهز به سیستم دماسنج و رطوبت سنج با کیفیت مرغوب بوده و دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد.به دلیل کیفیت بالای دستگاه خشک کن دو کابین فول اتومات ، میتوان آن را از بهترین دستگاه های ساخت داخل دانست که توانایی رقابت با دستگاه های خارجی را داراست دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین فول اتوماتیک به تدبیر تجهیزاتی ایده آل برای خشک کردن انواع میوه ارائه نموده است.
مزایای تهیه دستگاه خشک کن دوکابین میوه و سبزی :
از تغییر رنگ میوه ها و سبزیجات جلوگیری می کند.
باعث نگهداری مناسب میوه و سبزیجات خشک شده و ماندگاری آن هارا بسیار فراتر از مواد منجمد یا کنسرو می کند.
باعث ماندگاری بهتر رنگ میوه شده و مانع از کاهش ویتامین میوه ها می شود.
ماشین سازی سورا صنعت  با توجه به نیاز شما مشتری عزیز دستگاه خشک کن دوکابین فول اتومات را در سایز ها و مدل های مختلف برای مصارف خانگی و صنعتی ساخته است تا افراد مراجعه کننده حق انتخاب بیشتری داشته باشند.
شماره تماس جهت سفارش 09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 109 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 44 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 86 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 96 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
...