0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (14 امتیاز)
لوله مقوایی چیست؟
های کاغذی استوانه های مقوایی محکمی هستند که در بسته بندی اشیا استفاده می شود. بیشتر با استفاده از الیاف خمیر کاغذ ساخته می شود. با این حال، پلاستیکی و فلزی نیز در بازار موجود است. آنها به عنوان یک پایه محکم استفاده می شوند که مواد برای ذخیره و توزیع به دور آن پیچیده می شوند.

طیف گسترده ای در بازار موجود است که شامل صنعتی، نساجی، نواری، فیلم انعطاف پذیر، برچسب و بسیاری دیگر می شود. گزینه های موجود تقریباً نامحدود هستند. آنها از نظر طول، ضخامت دیوار، قطر داخلی و قطر خارجی بسیار متفاوت هستند. بر اساس استفاده در نظر گرفته شده، تولید کنندگان می توانند لوله های کاغذی را از مقواهای ضخیم سنگین یا مقوای کم دوام، کاغذ یا مقوای نازکتر تولید کنند.

تفاوت بین لوله های مقوایی چیست؟
در بسته بندی یک کالا از لوله های مقوایی/ کاغذی استفاده می شود که در آن محصول داخل لوله می رود و در آن می ماند تا از آسیب خارجی، گرما و رطوبت در امان بماند. به طرق مختلف استفاده می شود. بنابراین آنها به عنوان لوله های پستی یا لوله های پستی نیز شناخته می شوند . در حالی که لوله های صنعتی لوله های مقوایی سنگین هستند که برای کارهای سنگین تر مانند ساخت و ساز استفاده می شود.

برعکس، مقوایی اجزای استوانه‌ای هستند که برای پیچیدن دقیق مواد در اطراف آن، برای دادن استحکام درونی و دست نخورده نگه داشتن آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 113 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 156 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 103 بازدید
...