0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

اگرچه دستگاه های کیسه پر کن برنج را می توان به طور خاص برای رفع نیازهای خاص هر پروژه تولید کرد، اما تعدادی ویژگی وجود دارد که تقریباً در هر پرکننده پودر و گرانول یافت می شود. این ویژگی‌های استاندارد در تعداد زیادی از ماشین‌ها گنجانده شده‌اند، زیرا در دسترس بودن آنها به ایجاد کارایی، قابلیت اطمینان، سازگاری یا هر سه کمک می‌کند. در زیر برخی از ویژگی‌های رایجی که احتمالاً در ایران ساخته می‌شوند، آورده شده است.
1.وزن فولاد ضد زنگ متغیر
قاب های قابل حمل مورد استفاده برای بیشتر پرکننده های خودکار به ماشین ها اجازه می دهد تا در هر خط بسته بندی یا طرح موجود ادغام شوند. تجهیزات را می توان اساساً تا نوار نقاله جمع کرد و محصول را می توان برای شروع پر کردن آماده کرد. اگرچه استثنائاتی وجود دارد، اما فولاد ضد زنگ یک قاب سنگین را امکان پذیر می کند که به راحتی یک بار متوالی به هم متصل نمی شود، نمی لرزد و در جای دیگری حرکت نمی کند. البته استثناء این قاعده پر کردن محصولات ساینده است که می توانند واکنش ضعیفی با فولاد ضد زنگ داشته باشند. در این موارد می توان یک قاب پلاستیکی یا HDPE را تعویض کرد.
2.PLC با صفحه لمسی
مغز دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) است. PLC با هر چرخه پر کردن سیگنال ها را دریافت و ارسال می کند و به دستگاه اجازه می دهد بدون کمک اپراتور کار کند. این ماشین‌ها سیگنال‌ها را برای نمایه‌سازی، زمان پر کردن، پر کردن محصول در مخازن و موارد دیگر مدیریت می‌کنند. ماشین‌های پرکننده همچنین دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی جداگانه هستند و به اپراتورها اجازه می‌دهند تا تمام تنظیمات یک پنل کنترل مرکزی، شیشه‌های سفارشی و ترکیبات محصول را که شامل صفحه‌نمایش‌های نسخه‌ای هستند، ذخیره و فراخوانی کنند. PLC و رابط اپراتور با دسترسی آسان به تعدادی از عملکردهای مختلف زمان راه اندازی، تغییر و عملیات را کاهش می دهند.
3.تنظیم عمر نیرو
تنظیم سطح قدرت در دستگاه های پرکن نیز به سریع و آسان شدن فرآیند تعویض کمک می کند. از پنجره‌های کوچک گرفته تا بزرگ، نیازی به تنظیم سرها به بالا و پایین نیست، نیازی به لنگ دستی نیست. در عوض، با چرخاندن یک کلید، می توان تمام سرها را در عرض چند ثانیه تا ارتفاع مورد نیاز بالا یا پایین آورد. این، همراه با تنظیمات ساده PLC، دوباره در زمان تولید با ارزش صرفه جویی می کند و اجازه می دهد تا محصولات بیشتری برای قفسه آماده شوند.
4.سرهای بسیار پر
هر دستگاه پرکن را می توان با تعداد زیادی سر پرکننده تولید کرد که به بسته بندی اجازه می دهد تا چهار، هشت یا شانزده بطری را به طور همزمان پس از نمایه سازی ظروف و در جای خود پر کند. البته سرعت، اتوماسیون خط بسته بندی و امکان شروع با چندین سر پرکننده در آینده و یا افزودن هدهای پرکننده بیشتر می تواند تضمین کند که سرعت تجهیزات برای اپراتور مناسب خواهد بود. مجهز به نوار نقاله 
5.سیستم های بینایی
سیستم های ویژن با PLC فوق الذکر ارتباط برقرار می کنند تا اطمینان حاصل شود که پرکننده مایع در طول تولید به راحتی کار می کند. از این سیستم ها می توان برای شمارش تعداد دفعات قرار دادن بطری ها در دستگاه استفاده کرد تا اطمینان حاصل شود که تعداد بطری های مورد نیاز برای پر کردن مجدد در دسترس است و حتی برای محافظت از دستگاه در برابر زمان بیکاری با توقف در صورت وجود مشکل در دستگاه استفاده می شود. پایین دست خرابی درپوش یا برچسب این سیستم‌های بینایی به اپراتور کمک می‌کنند تا فرآیند پر کردن و بسته‌بندی را نظارت کند و با جلوگیری از مشکلات احتمالی، زمان آزاد را به حداقل برساند.
6.طراحی به روز شده
همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی یک دستگاه پرکن به طور کلی اجازه می دهد تا سرهای پرکننده بیشتری در آینده اضافه شود. توانایی ارتقا به این معنی است که ماشین سوخت گیری با شرکت رشد می کند. با شروع دو پر کردن و افزایش آن به شانزده، فضای زیادی را در اختیار شرکت قرار می دهد تا بدون ترس از بیش از حد ظرفیت تجهیزات بسته بندی رشد کند. ماشین‌های پرکننده مختلف دارای حداکثر تعداد سر پرکننده متفاوتی خواهند بود، اما سورا صنعت در تلاش است تا همه ماشین‌ها را برای رشد طراحی کند.
نتیجه گیری
البته، با تعدادی از اصول پر کردن ممکن و انواع ماشین، ماشین های مختلف ویژگی های متفاوتی خواهند داشت. با این حال، بیشتر ویژگی های فوق در اصل و صرف نظر از نوع تجهیزات پرکننده یافت می شود. ماشین سازی سورا صنعت سازننده ای انواع کیسه پرکن گرانولی و پودری می باشد.

شماره تماس09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 32 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 124 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
...