0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (2 امتیاز)
من یه سری نگاه کردم قیمتا و دستگاها رو , ایا هنوزم فایده داره؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

من قبلش خدمت شما یک سری توضیحات عرض کنم .

ارزهای دیجیتال نوع خاصی از پول هستند که توضیع آن در اختیار مکان خاصی نیست، بلکه با تهیه  دستگاههای مخصوص میتوان در هر جایی از دنیا، آن را تولید کرد و بر اساس دانش رمزنگاری  ساخته شدهاند . اولین بیت کوین چیزی حدود سال ٢٠٠٨ تولید شد.
  ارزهای دیجیتال با توجه به نامی که بر آنها نهاده شده است، الکترونیکی هستند و حالت فیزیکی  یا قابل لمس ندارند. فعالیت خرید و فروش و سرمایهگذاری این پول از طریق انالین و در دنیای  مجازی روی میدهد.
ارزهای دیجیتال خود انواعی دارند، شامل: رمز ارز، ارز مجازی، ارز دیجیتال بانکهای مرکزی  .)CBDC( رمزارز: برای تولید، مراقبت، تأیید و بررسی تراکنشها در داخل یک شبکه مخصوص، از رمزنگاری  استفاده میکنند. نمونۀ این ارزها: بیت کوین و اتریوم است.
بیت کوین محبوبترین ارز پرداختی در  جهان است که تاکنون بیشتر از ١٤٠٠ رمزارز از آن وارد بازار شد است. ارز مجازی: این ارزها مناسب فضای مجاز است و از طریق تعدادی برنامهنویس در یک محیط مجازی کنترل میشود. درست مثل ارزی که برای خرید در بازی کالش اف کالنز موجود است.  ارز دیجیتال بانکهای مرکزی )CBDC :)ارز دیجیتال قانونگذاری شدهای است که توسط بانک  مرکزی کشورها صادر میشود.
ارزهای دیجیتال، علیالخصوص بیت کوین از نوع ارزهای پرداختی هستند که بیشتر برای پرداخت  صورتحساب، خرید و فروش کاالها، ارائه خدمات و... مورد بهرهمندی قرار میگیرند. در کل ارزهای دیجیتال بسیار سودمند و مبتکرانه هستند و در طی سالیان متمادی مزایای متنوعی  را در پی داشتهاند. مانند: ١ .بینیازی بازار از حمل و نقل بیشمار پول و نقدینهها. ٢ .راهی برای دور  زدن تحریمها ٣ .امنیت و شیوۀ مراقبتی بهتر نسبت به مابقی پولها ٤ .ساخت و رواج انواع گیمها  ٥ .وامدهی سریع و پیشرفته ٦ .انتقال اموال فیزیکی به دنیای مجازی و اطمینان از صحت و دسترسی  سریع به آنها.
بی شک تلاش برای مشارکت در بازار ارز دیجیتال و حرکت در چرخۀ این بازار برای سرمایهگذاران و صاحبان سرمایه، خالی از لطف نخواهد بود.
در واقع به افرادی که مشغول استخراج ارزهای دیجیتال به شکل مجازی و درآمدزایی از این راه  میباشند، ماینر میگویند.
خرید و فروش بیت کوین در سالهای گذشته به طرز عجیبی در ایران  رواج پیدا کرده و هرکس به نوعی در فکر تولید بیت کوین است. دلیل آن هم رواج بیت کوین توسط  ماینرهاست.
برای برداشت بیت کوین سه مرحله کلی باید طی شود، شامل:
١ـ باید حتماً دستگاه مخصوص برداشت و استخراج بیت کوین تهیه شود.
٢ـ باید از یک کیف پول مطمئن و مناسب استفاده شود.
٣ـ باید برای انجام پروسهی برداشت به یک استخر ملحق شویم.
در حال حاضر پاداش استخراج و برداشت بیت کوینها بسیار کم شده و همچنین انرژی که دستگاه  برای فعالیت به آن نیاز دارد، بسیار زیاد است و موجب خسران بسیار در هزینههای برق مصرفی  برای شهرهاست، در نتیجه استفاده از دستگاههای ماینر کمتر شده و قیمت آن کاهش یافته است.  بنابراین انجام کار استخراج بیشتر مناسب شرکتهای بزرگ با قدرت سرمایهگذاری بسیار است. پس اگر برای مبادلات محدود، درپی خرید بیت کوین هستید بهتر است از طریق صرافیهای کوچک  داخلی و خارجی اقدام کنید، زیرا برداشت آن با دستگاه هزینه بسیاری به دنبال دارد

امید وارم پاسخ گوی سوالتان باشد.

منبع هم ذکر کنم : ماینرگانز و گیمستان

قبل توسط (2 امتیاز)
چه سریع جواب دادین

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 182 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
سوال شده 11 ماه قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط Sayar Noori_17617537 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
...