0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

نوار نقاله سیستم های انتقالی هستند که در صنایع مختلف به جهت جا به جایی و انتقالانواع مختلف محصولات به کار برده می شود . این نوع از سیستم ها با دو نام مختلف درصنعت معروف می باشند که مهم ترین آن نوار نقاله و دیگری نیز تسمه نقاله می باشد .از لحاظ کاربردی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها در عنوان اسمی متفاوت ازهم می باشند .در دنیای امروزی که صنعت و فناوری همواره در حال پیشرفت بوده و نیز انجام کارها به صورت اتوماسیون انجام می شود و نقش نیروهای انسانی به مرور زمان کمرنگ تر می شود ، نیاز به انواع نوار نقاله ها در صنعت احساس می شود .

 

تفاوت نوار نقاله و تسمه نقاله
معمولا در صنعت برای انتقال محصولات و کالاهایی که دارای ابعاد مشخصی بوده و شکل معینیدارند ، از نوار نقاله ها استفاده می شود که نوار انتقال دهنده به صورت زنجیری بوده و به این طریق انتقال محصولات انجام می شود . از طرفی دیگر نوعی از محصولات وجود دارند که دارای حالت و شکل خاصی جهت انتقال نمی باشند که از آن جمله می توان به انتقال موادفله ای همچون پودر رنگ ،خاک و سیمان و … اشاره کرد . نوار نقاله، تسمه نقاله، قیمت نوار نقاله این نوع از محصولات به دلیل عدم وجود شکل و ابعاد مشخص ، در صورت استفاده از نوار نقاله های زنجیری ، مواد از زنجیر عبور کرده و به زمین منتقل می شوند و در نتیجه برای انتقال این گونه از مواد از تسمه نقاله ها استفاده می شود که نوار انتقالی از جنس تسمه بوده و دیگر مواد از روی آن ریزش نمی کنند و درواقع پایه ی انتقال در این نوع از کانوایرها ، تسمه می باشد . تمامی موارد گفته شده به صورت تعریف درست و صحیح این سیستم های انتقال می باشد ، ولی در واقعیت کلامی ، نوار نقاله و تسمه نقاله همان سیستم انتقالی می باشد که برای جا به جایی انواع مختلف مواد و محصولات از آن ها به کار گرفته می شود .

 

نوار نقاله در تهران
تهران به عنوان قطب صنعتی کشور ، انواع صنایع تولیدی را در خود جای داده است که ماشین سازی سورا صنعت  نیز یکی از مجموعه های تولیدی می باشد که در این شهر واقع شده و به عنوان بزرگترین تولید کننده نوار نقاله در کشور فعالیت می کند . به طور مثال یکی از بزرگترین تولیدی های این مجموعه ، نوار نقاله تلسکوپی ، می باشد که به صورت تخصصی تولید آن در کشور تنها در دو تا سه مجموعه انجام می شود که بزرگترین این تولیدکننده ها ، س.را صنعت  می باشد .فعالیت تولید انواع مختلف نوار نقاله ها در فروشگاه تهران مربوط به بیش از ده سال پیش می باشد . نوار نقاله های تولید شده در این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای انجام شده و دقیقا بنابه درخواست مشتری انجام می شوند .

لیست قیمت نوار نقاله در تهران
تهران به عنوان شهر صنعتی ، همیشه از لحاظ قیمتی نسبت به سایر شهرها مناسب تر بوده و سود کمتری را برای کار خود در نظر می گیرد . ماشین سازی سوراصنعت  نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده ها در این شهر ، تنها رضایت مشتری را مدنظر گرفته و به سود کمتری می اندیشد . از طرفی این مجموعه  به دلیل حذف واسطه ها ، قیمت تولیدی را برای مشتریان عزیز عرضه می کند که این موضوع باعث می شود تا خریدار با هزینه ی کمتری صاحب یک سیستم انتقال با تمامی تجهیزات شود ونیز کیفیت این سیستم نسبت به سایر مدل های مشابه خود بسیار بالا می باشد .

 

 

نوار نقاله های بارگیری و قیمت آن ها در تهران همانطور که گفته شد در دنیای امروزی ماشین ها جای تمامی نیروهای انسانی و کار یدی گرفته و درواقع می توان گفت که ماشین ها با پیدایش خود ، کار با دست را حذف کرده و خود جایگزین تمامی کارها در بخش های مختلف صنعت شده اند .از جمله یکی از مهم ترین و کاربردی ترین سیستم های انتقال که در صنایع مختلف به کار برده می شود ، نوار نقاله های بارگیری می باشد . بارگیری بزرگترین دغدغه شرکت ها و مجموعه های بزرگ می باشد که انجام این پروسه بسیار زمان بر بوده و هزینه های هنگفتی را با خود دربر دارد. از جمله مهم ترین نوارنقاله هایی که در این زمینه کارایی بسیار بالایی را از خود نشان می دهند ، می توان به کانوایرهای بارگیری اشاره کرد که کاربرد آن ها به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه ی انتقال و درواقع بارگیری انواع مختلف محصولات و کالاها در صنعت می باشد.

 

ساختار و کاربرد نوار نقاله های بارگیری در صنایع مختلف
ساختار این نوع از نقاله ها از پروفیل 40*40 می باشد که از استحکام و کارایی بسیار بالاییبرخوردار بوده و عمر مفید طولانی ای به هنگام استفاده از آن ها دارند … شاسی دستگاه مهم ترین بخش از آن را تشکیل می دهد که مقاومت و استحکام سازه نیز به این بخش از سیستم بستگی دارد . علاوه بر آن به دلیل اینکه دستگاه دارای وزن بالای یک تنی می باشد نیاز است که حتما از چرخ جهت جا به جایی راحت تر دستگاه استفاده شود و از این جهت برروی این سیستم از دو چرخ گردان در ابتدای دستگاه و نیز دو چرخ پیکانی روکش لاستیکی به کار برده می شود تا جا به جایی دستگاه را سهولت بخشد . مورد بعدی که یکی دیگر از مهم ترین اجزای این سیستم می باشد ، بلت کانوایر آن جهت انتقال انواع مختلف محصولات و مواد مختلف می باشد . تیسمه نقاله های بارگیری به صورت لاستیکی و از نوع معمولا آج دار می باشد که به جهت جلوگیری از ریزش کیسه ها و کارتن ها به کار گرفته می شود و نیز از استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشند . معمولا هم عرض به کار گرفته شده برای ساخت دستگاه در حدود عرض 60 سانتی متری می باشد. مورد بعدی مربوط به رولیک های به کار گرفته شده در زیر دستگاه و نیز زیر تسمه می باشد که رولیک های رفت و برگشتی نام گرفته می شوند و دارای انواع قطرهای مختلفی از جمله قطر 6 و نیز قطر 7 می باشند . به هنگام انتخاب رولرها ، با توجه به وزن محصولات انتقالی انتخاب می شوند که در صورت برخورداری از وزن بالا ، قطر لوله ی به کار برده شده قطور تر در نظر گرفته می شوند. کاربردی ترین نوع رولیک ها قطر 6 به صورت جوشی و یا پرسی می باشد .

 

نتیجه گیری
شرکت سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع نوارنقاله استیل و اهن  با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

شماره تماس 09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 26 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 83 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
...