0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

امروزه به دلیل گستردگی تولید و صنایع، شرکت ها و کارخانجات مواد غذایی به دستگاه هایی برای افزایش بهره وری و سود در تولید نیاز دارند. دستگاه های پرکن گرانولی برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شوند که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند.با استفاده از این دستگاه ها، بسته ها و یا سلفون ها را از موادی مثل نمک، چای، لوبیای قهوه، آب نبات، میوه های خشک، تکه های ماکارونی کوچک، مواد غذایی ،سبزیجات، میان وعده ها، غذاهای حیوانات اهلی و غیره را پر می کنند.ماشین سازی سورا صنعت سازنده انواع کیسه پرکن پودری و گرانولی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشید.در این مقاله سعی کردیم راجع به دستگاه کیسه پر کن گرانولی اطلاعاتی مفید در اختیار شما قرار دهیم با ما همراه باشید.

 

دستگاه های گرانولی سه دسته هستند:

دستگاه  کیسه پرکن مواد پودری
• دستگاه پرکن گرانولی
• دستگاه پرکن مواد پودری درشت


انواع دستگاه های پرکن گرانولی با توجه به مواد غذایی که بسته بندی می کنند، طبقه بندی می شوند.انواع مختلف این دستگاه تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند اما ممکن است که در بسته بندی بعضی از مواد غذایی مراحل مختلفی نیاز باشد.در تولید و ساخت این دستگاه ها از سنسورهای دیجیتال برای افزایش دقت استفاده شده است. طراحی و ساخت به گونه ای صورت گرفته است که فرایند اجرایی باسرعت ودقت بالایی انجام شود.فناوری و همچنین قدرت پردازش پیشرفته باعث شده است تا استفاده از این دستگاه بسیار راحت باشد.

 


انواع دستگاه های پرکن گرانولی چه ویژگی هایی دارند؟

انواع دستگاه های پرکن گرانولی دارای عملکردهای مختلفی هستند. این دستگاه ها دارای اتوماسیون خطی بوده و به صورت اتوماتیک عمل می کنند.فناوری منحصر به فردی در آن ها وجود دارد و امروزه در برندهای مختلفی تولید می شود. قابلیت های ویژه ای هم در آن قرار داده شده است مثل قابلیت تغییر کنتور کانتینر با قطعات کوچک، سرعت عمل بالا و بسته بندی در زمان کم.علاوه بر این، این دستگاه ها دارای استحکام و همچنین دوام بالایی هستند.همچنین این دستگاه ها قابلیت این را دارند که سیستم های جداگانه ای را به آن ها متصل کرد.به این جهت به این دستگاه ها گرانولی گفته می شود که برای بسته بندی مواد غذایی جامد که به صورت پودر، دانه درشت و پودری درشت هستند، ساخته شده است. دستگاه های توزین دار هم در دسته بندی انواع دستگاه های پرکن گرانولی قرار می گیرند که شامل دستگاه های تک توزین، دو توزین، چهار توزین و ده توزین می شود.

دستگاه های کیسه پرکن مواد پودری گرانولی ماشین سازی سورا صنعت  :

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که وزن مشخصی پودر و موادی که در آن قرار داده می ‌شود را بسته بندی می کند. عملکرد این دستگاه به این شکل است که باید کیسه یا سلفون مورد نظر را قرار داده و بعد از آن باید پدال دستگاه فشار داده شود.قسمت های مختلفی در دستگاه باید فعالیت خودشان را آغاز کنند که یکی از آن ها بازوهای پنوماتیکی هستند. بعد از اینکه این بازوها فعال شدند، کیسه را نگه می دارند تا مواد به داخل آن ریخته شوند. بعد از آن موتور دستگاه شروع به کار خواهد کرد.وزن مواد بر روی مانیتور دستگاه قابل مشاهده است و به راحتی می توان آن را تنظیم کرد. در نهایت پودر به داخل کیسه یا سلفون ریخته شده و این چرخه برای تعداد بسته های مورد نیاز انجام می شود.این اقدامات در مدت زمان بسیار کم صورت می گیرد. البته مدت زمان و سرعت این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های توزین دار چندان قابل توجه نیست.دستگاه های پرکن پودر از پرکاربردترین انواع دستگاه های پرکن گرانولی است. با توجه به نوع مواد غذایی که بسته بندی می شود، جنس پاکت هم متفاوت خواهد بود.

ویژگی های دستگاه پرکن گرانولی توزین دار سورا صنعت :

دستگاه های پرکن توزین دار در مقایسه با دستگاه های دیگر سرعت عمل بیشتری دارند و با دقت بیشتری کار بسته بندی را انجام می دهند.سرعت عمل این دستگاه ها به تعداد توزین های موجود در انواع دستگاه های پرکن گرانولی توزین دار بستگی دارد، بنابراین هر چقدر که تعداد توزین ها بیشتر باشد، قیمت دستگاه بیشتر خواهد بود.

 

دستگاه های توزین برای بسته بندی مواد گرانولی چه مزایای دارند:

• در مواردی که تولیدات گسترده ای مد نظر باشد بهتر است که دستگاه های با توزین بیشتر تهیه و استفاده شود تا سرعت کار بیشتر شود. و استفاده از نوار نقاله
• دستگاه های توزین دار کارکردی الکترومکانیک پنومانیک دارند و به صورت کاملاً اتوماتیک کار می کنند.
• امکان بسته بندی چندتایی بدون تعویض قطعات
• امکان تنظیم قطعات با توجه به شرایط

دستگاه های پرکن به صورت نیمه اتوماتیک هم هستند. موضوع قابل توجه در مورد این نوع دستگاه ها، امکان اضافه کردن دستگاه تاریخ زن و موارد دیگر است.
دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی مواد دارویی، شیمیایی و غیره هم استفاده می شوند.کاربردهای گسترده ی این دستگاه ها باعث شده است تا در مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به کار بسته بندی مواد سرعت زیادی ببخشند.

 

مزایا و کاربردهای انواع دستگاه های پرکن گرانولی کدام است؟

• با استفاده از دستگاه های بسته بندی و پرکن، بسته هایی که تولید می شوند، کاملاً یکسان هستند.
• دقت و سرعت در تولید بسیار حایز اهمیت است که در دستگاه های توزین دار و اتوماتیک بیشتر است.
• امکان تجهیز کردن دستگاه و اضافه کردن امکانات جدید و دلخواه به آن
• قیمت این دستگاه ها متغیر است و می توان با در نظر گرفتن کسب و کار و میزان استفاده ای که قرار است از این دستگاه داشته باشد، دستگاهی را خریداری کرد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر رفع نیاز مناسب باشد.

 

انواع دستگاه های بسته بندی برای مواد غذایی مختلف و یا بسته بندی مصالح ساختمانی وجود دارند که کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهند. فقط باید در انتخاب دستگاه دقت زیادی به خرج داد، زیرا هر مدل دارای امکانات خاصی است و باید براساس آن انتخاب صورت گیرد.انواع دستگاه های پرکن گرانولی تقریباً کارایی یکسانی دارند اما کیفیت های متفاوت در آن ها دیده می شود. دستگاه های پرکن گرانولی صرفاً برای مواد پودری استفاده می شوند.دستگاه های توزین دار که یکی از پرکاربردترین لوازم در تولیدات کارخانجات هستند، برای بسته بندی مواد خشک مثل قند، شکر، چای و غیره استفاده می شوند.
دستگاه های اتوماتیک با سرعت و کیفیت بالاتری کار می کنند و به همین دلیل در مواردی که حجم موادی که باید بسته بندی شوند زیاد است، از این دستگاه ها استفاده می شود.

نتیجه گیری
ماشین سازی  سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع پرکن گرانولی و پرکن پودری با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

شماره تماس 09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 27 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 121 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 46 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
...