0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دریچه پروانه ای برای جداسازی یا تنظیم جریان سیال استفاده می شود. می توان از آن برای طیف گسترده ای از کاربردها مانند تامین آب، تصفیه فاضلاب و حفاظت در برابر آتش، برای صنایع شیمیایی و سوخت و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

اصل کار شیر پروانه ای
این بر اساس اصل خاموش کردن سریع است. دیسک شیر در مرکز لوله قرار می گیرد که به یک میله اجازه می دهد تا از طریق آن به یک اکچویتور برقی در سمت بیرونی شیر برود. دیسک موازی یا عمود بر جریان باقی می ماند. افت فشار توسط دیسک بر جریان جریان حتی در حالت باز ایجاد می شود.

هنگامی که دیسک یک چهارم دور چرخانده می شود باز یا بسته می شود و از این رو به عنوان شیر یک چهارم چرخشی نیز شناخته می شود. یک دیسک فلزی روی میله وجود دارد و هنگامی که شیر بسته می شود با یک ربع چرخش راه عبور را مسدود می کند. این دیسک فلزی به پروانه معروف است. این مهمترین جزء شیر است.

طبقه بندی شیر پروانه ای
شیرهای پروانه ای از نوع شیرهایی هستند که سریعاً باز می شوند که برای متوقف کردن، تنظیم و شروع جریان سیال استفاده می شوند. یک اکچویتور برقی نوع گیربکس با سوپاپ های پروانه ای بزرگ وصل شده و یک چرخ دستی از طریق یک گیربکس به ساقه سوپاپ متصل می شود. شیر پروانه ای به چهار نوع طبقه بندی می شود.

دریچه های پروانه ای مرکزی: شیرهای پروانه ای مرکزی به عنوان شیرهای با صندلی نرم نیز شناخته می شوند. آنها برای کاربردهای کم فشار و غیر بحرانی در شیرهای دروازه ای و توپی استفاده می شوند. آنها بسیار مقرون به صرفه هستند و به راحتی نصب می شوند. شیرهای پروانه ای مرکزی نیز بسیار سبک وزن هستند.
دریچه پروانه ای موتوری: شیرهای پروانه ای موتوری برای کنترل رسانه های جریان یافته از طریق خطوط لوله سیستم استفاده می شوند. با تغییر موقعیت یک دیسک گرد در یک خط لوله، شروع به کار می کند. آنها در اندازه های مختلف موجود هستند و می توانند با هر نوع مشخصاتی مطابقت داشته باشند.
شیرهای پروانه ای پیش عایق شده: شیرهای پروانه ای پیش عایق شده از هزینه و همچنین نیروی انسانی برای عایق کاری شیر پس از نصب جلوگیری می کنند. آنها از مواد بسیار مرغوب تشکیل شده اند. آنها طراحی بسیار ساده ای دارند و دوام را افزایش می دهند. شیرهای پیش عایق عمر طولانی دارند و در برابر ترک خوردگی مقاوم هستند.
شیر پروانه ای نوع ویفری: شیر پروانه ای نوع ویفری به راحتی در سیستم نصب می شود اما به عنوان شیر ایزوله کار نمی کند. بین فلنج های لوله قرار می گیرد و پیچ های فلنج بدنه شیر را احاطه می کنند.

طراحی شیرهای پروانه ای
شیر پروانه ای در دو طرح مرکزی و غیرعادی می باشد. تنها تفاوت این دو طرح در این است که میل دریچه پروانه ای مرکزی در مرکز دیسک و دیسک در مرکز سوراخ قرار می گیرد. در حالی که در دریچه های پروانه ای غیرعادی، می توان بیش از یک ساقه از مرکز قرار گرفته باشد.

SKG Pneumatics INC یک راه حل یک مرحله ای برای انواع محصولات صنعتی است. اگر مایل به خرید هر نوع شیرآلاتی برای مصارف صنعتی و خانگی هستید، این مکان برای شما مناسب است. SKG Pneumatics INC یکی از تامین کنندگان برجسته تجهیزات صنعتی مانند شیرهای پروانه ای، شیرهای توپی موتوری و بسیاری دیگر است.


برای خرید این محصول می توانید با شماره های زیر تماس یگیرید:
86031739-86047201-09128446731

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 900 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 74 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 104 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 20.5هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 464 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 373 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 279 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 521 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 432 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.7هزار بازدید
...