0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (5 امتیاز)

برای اینکه از بین روش‌های طراحی سایت بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید باید چند معیار را در نظر داشته باشید از جمله:
1. امنیت، اولین و مهم‌ترین معیاری است که باید به آن توجه داشته باشید. چراکه امنیت پایین سایت یعنی بالا رفتن احتمال هک شدن و خدشه‌دار شدن اعتبار کسب‌وکارتان!
خوب است بدانید که سیستم‌های بزرگ مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و… از امنیت بالایی برخوردارند.
2. دومین معیار، امکان توسعه‌ی سایت است. فراموش نکنید که یک کسب‌وکار به‌مرور رشد می‌کند. بنابراین شاید لازم باشد بعد از مدتی امکانات جدیدی به سایتتان اضافه کنید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا مطمئن شوید سایتتان این پتانسیل را دارد که در آینده امکاناتش را ارتقا دهید.
3. با هر روشی که سایتتان را طراحی می‌کنید اصول سئو را فراموش نکنید! فرقی نمی‌کند که قصد طراحی چه سایتی را دارید در هر صورت باید اصول سئو در آن رعایت شود تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

 

http://elimah.rozblog.com/post/28

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

بستگی به سایتتون داره

ببینید اگر قراره سایت های سبک داشته باشین مثل سایت معرفی شرکتی یا یه سایت فروشگاهی نیازی نیست که به سمت راه های پیچیده و سخت برین میتونین از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنین مثلا این سایت رو که تعداد زیادی محصول قراره داشته باشه رو با وردپرس طراحی کردیم و پاسخگوی همه چیز های مورد نیاز هست.

اما اگر قراره بعدا محتوای سایت زیاد باشه و تبدیل بشه به یه سایت بزرگ خبری و یا وبلاگی مثل این سایت و یا قراره توش محصولات خیلی زیاد بشن  مثل دیجی کالا بهتره از کدنویسی استفاده کنین.

نکته دوم هم حساسیت خودتونه اگر میخواین ظاهر سایت خیلی شخصی سازی شده باشه و یا میخواین امکانات خودتونو داشته باشین بهتره کدنویسی کنید البته که به وردپرس هم میشه همه اینارو اضافه کرد و افراد خیلی زیادی تواناییشو دارن اما پیشنهاد من تو همچین موردی وبسایت کدنویسی شده است.

بازم سئوالی داشتین بپرسین.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 81 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 115 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 330 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
...