0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

ویژگی های شلوار جین

از آنجایی که پارچه های جین با رنگ نیلی رنگ آمیزی می شوند، با شستن رنگ آنها روشن می شود و به مرور رنگ سفید به خود می گیرد. مهم ترین ویژگی شلوار جین این است که به لطف ساختار آن، استفاده از آن راحت است.

با شلوار جین می توانید شیک به نظر برسید و به راحتی آن را در استایل اسپورت به کار ببرید علاوه بر این، از آنجایی که در تولید پارچه های جین از الیاف و پنبه استفاده می شود، قیمت شلوارهای جین نیز بسیار مقرون به صرفه و در محدوده قیمتی قابل خرید برای تمامی اقشار است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که پارچه های جین به دلیل مواد اولیه پنبه و الیاف، ساختار بسیار نرمی دارند.

 

لوار با وزن بیشتر و سنگین تر را انتخاب کنید

پارچه مرغوب از جنس دنیم دارای ضخامت و نسبتا خشن و زبر است که باعث می شود تا یک شلوار جین مرغوب معمولا دارای وزن بیشتر و سنگین تر از سایر شلوار ها باشد. برای اینکار کافی است که شلوار جین  را  در دستتان بگیرید تا متوجه تفاوت وزن آن ها شوید. همچنین یکی از ویژگی های یک شلوار جین با کیفیت این است که دارای بافتی نسبتا قابل دید و لمس است و کمی هم به زبری و خشنی میزند. البته به این نکته هم توجه کنید که برخی از شلوار ها چون چندین بار شسته می شوند، این ویژگی خود را از دست می دهند. برخی هنگام خرید نگرانند که شاید این نوع شلوار ها با اینکه جنس مرغوبی دارند ولی در هنگام استفاده خیلی راحت نیستند که باید بگوییم این احساس به خاطر شلوار های قبلی کم کیفیت است، که شما با چندین بار استفاده از یک شلوار با کیفیت هم به آن عادت می کنید و هم اینکه آن شلوار پس از مدتی کمی نرم تر و قابل انعصاف تر می شود.

 

شلوار با دوخت های منظم و دقیق و با کیفیت را انتخاب کنید

نکته دیگری که هنگام خرید یک شلوار جین باید به آن توجه کنید، دوخت های شلوار جین  می باشد. موضوعی که با یک نگاه تا حدودی به کیفیت و اصالت شلوار جین می توانید پی ببرید. ابتدا به سراغ دوخت های کنار شلوار و جیب ها  بروید و آن ها را بررسی کنید. دوخت ها ابتدا از نظر دقیق و منظم بودن مورد بررسی قرار دهید و بعد سراغ نوع دوخت ها بروید که بدونه بیرون زدگی یا نخ کش شدن و باز شدن و البته محکم باشند. همچنین وجود دوخت های دوبل که دو دور دوخت در کنار هم به موازات هم هستند و همچنین دوخت های زنجیره ای هم می توانند نکات مثبت برای خرید یک شلوار با کیفیت باشند. شما همچنین با کشیدن شلوار با دست های خود در ناحیه دوخت ها تا حدودی به محکم بودن و ایستا بودن دوخت ها می توانید پی ببرید.

 

ویژگی های شلوار جین زنانه

یکی از ویژگی های بسیار مهم شلوار جین زنانه فاق شلوار است. طول فاق از جمله شاخص‌های بارز شلوار می باشد. زیرا این ویژگی شلوار در راحتی و فیت بودن آن بسیار تاثیرگذار است.

فاق شلوار را به سه دسته (فاق بلند، فاق کوتاه، فاق متوسط) تقسیم می‌کنند.

 

شلوار فاق بلند:

در شلوار فاق بلند طول فاق بین ۲۳ تا ۲۶ سانتیمتر می باشد. این نوع شلوار پاها را کشیده تر نشان می دهد. همچنین این نوع شلوار  شکم و پهلو ها را جمع می کند. برای خانم های قد کوتاه انتخاب شلوار جین فاق بلند بسیار مناسب می باشد.

 

شلوار فاق کوتاه:

شلوارهای فاق کوتاه از طول فاق ۱۶ تا ۲۰ سانتیمتر برخوردارهستند. این نوع شلوار مناسب خانم هایی است که پاهای کشیده دارند. البته شلوار جین فاق کوتاه شکم و پهلو ها را پنهان نمی کند.

 

شلوار فاق متوسط:

در شلوارهای فاق متوسط اندازه طول فاق بین ۲۰ تا ۲۳ سانتیمتر است. اکثر شلوارهای جین زنانه فاق متوسط دارند. این نوع شلوار برای اکثر خانم ها مناسب می باشد. خانم هایی که کمر باریک با پایین تنه پر دارند بهتر است از شلوار فاق کوتاه استفاده کنند. خانم های قد کوتاه و لاغر اندام یا دارای شکم برجسته بهتر است شلوار جین زنانه فاق بلند را انتخاب نمایند.

 

https://bit.ly/3ct21DV

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 185 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 255 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
...