0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (36 امتیاز)

منظور از کانکس های اداری لوکس چیست؟ نحوه استعلام قیمت، خرید و سفارش ساخت آنها چگونه است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (36 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

کانکس اداری لوکس در واقع همانطور که از اسم آن پیداست، یک کانکس اداری پیش ساخته است که ظاهری بسیار شیک و لوکس را داراست و از این نظر، دکوراسیون داخلی و خارجی این کانکس، در فرآیند ساخت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این، در طراحی کانکس لوکس اداری سعی می شود که المان‌های مدرن و نوین نیز اعمال شود که کانکس حاصل از جلوه بصری خاصی نیز برخوردار باشد.

در تصویر زیر نمونه‌ای از دکوراسیون داخلی کانکس اداری ساخت شرکت ایران کانتین را مشاهده می‌نمایید که در واقع به لحاظ دکوراسیون داخلی، یک کانکس لوکس اداری محسوب می‌شود:

در طراحی کانکس اداری لوکس این نکته را باید در نظر داشت که ابعاد آن در درجه اول به اندازه ای باشد که بتواند امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک کانکس لوکس و مجهز را در خود جای داده و از فضای کافی جهت استقرار کادر مدیریت (مدیران) و پرسنل اداری و همچنین تعبیه اتاق‌ها یا پارتیشن‌های مورد نیاز، برخوردار باشد.

خرید و سفارش ساخت کانکس اداری لوکس چگونه است؟

برای خرید و سفارش کانکس اداری لوکس متناسب با نیاز شما، لازم است که قبل از هر اقدامی کاربری آن به طور دقیق تعریف شود؛ یعنی اینکه دقیقاً کانکس اداری پیش ساخته چه کاربردها و استفاده هایی برای شما خواهد داشت، سپس ابعاد و مساحت مورد نیاز بررسی شود؛ محل استفاده و نوع خدمات قابل ارائه را نیز تعیین کرده و حتی تهیه طراحی یا نقشه داخلی کانکس (هرچند کلی) بسیار مؤثر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سفارش کانکس اداری و مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت ایران کانتین می توانید مستقیماً با شماره‌های ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ و ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت کانکس لوکس اداری

قیمت کانکس های اداری با توجه به ویژگی هایی که دارند توسط واحد فروش ایران کانتین تعیین و محاسبه می شوند و نهایتاً به صورت قیمت به ازای هر متر مربع به مشتری ارائه می‌شود. قیمت کانکس اداری با توجه به اینکه از تنوع زیادی به لحاظ طراحی و ساخت، امکانات و ویژگی ها برخوردارند، متغیر است. از جمله عواملی که در قیمت کانکس های اداری مؤثر واقع می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد، مساحت کل و نقشه کانکس اداری (همچنین یک تکه یا چند تکه بودن با توجه به ابعاد استاندارد ساخت کانکس)
ارتفاع کانکس اداری از زمین تا بلندترین قسمت (حداکثر تا ۲٫۶۰ متر)
تعداد و جنس درب ها و تعداد پنجره ها
جنس پوشش کف (تخته، سرامیک، کفپوش و …)
دیوارپوش داخلی (PVC ، MDF ، مولتی کالر، کاغذ دیواری و …) و دیوارپوش خارجی (کامپوزیت آلومینیوم)
امکانات سرویس بهداشتی و حمام، سرمایش و گرمایش و …
و …
برای استعلام قیمت کانکس اداری می توانید از طریق صفحه استعلام قیمت کانکس اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فروش، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص قیمت و هزینه ساخت کانکس های اداری، از طریق واتساپ واحد فروش ایران کانتین با همکاران ما به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

سوالات مشابه

...