0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (36 امتیاز)
کانکس درمانی و ارائه خدمات پزشکی چیست و انواع آن کدام است؟ درباره استعلام قیمت و نحوه سفارش آن ها نیز توضیح دهید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (36 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

کانکس‌های مراکز درمانی و ارائه خدمات پزشکی از انواع سازه‌های پیش ساخته می‌باشند که برای امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

غالباً سازمان‌ها و نهادهای گوناگونی نظیر بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، هلال احمر، اورژانس و … به منظور ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی و درمانی و همچنین خدمات مشاوره پزشکی، ارائه داروهای پزشکی، اهداء خون، انجام آزمایش‌های پزشکی و … از این گونه کانکس‌ها استفاده می‌نمایند.

کانکس‌های درمانی در دو نوع ثابت و سیار تولید می‌شوند که معمولاً نوع سیار آن کاربرد بیشتری دارد. کانکس درمانی سیار به کانکس امدادی یا کیوسک امدادی نیز شهرت دارد.

جهت تماس با مشاوران ما و دریافت مشاوره رایگان و فوری (در زمینه نحوه سفارش کانکس درمانی و خدمات پزشکی)، می توانید با شماره‌  ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰  تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت کانکس درمانی و خدمات پزشکی

به منظور استعلام رسمی قیمت انواع کانکس‌های پیش ساخته و با کاربری خدمات درمانی و پزشکی از شرکت ایران کانتین می‌توانید از طریق این پیوند اقدام نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم پس از ورود به این صفحه، نخست راهنمای کامل استعلام قیمت کانکس را مطالعه نموده و سپس فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

توجه داشته باشید که پس از ثبت نهایی اطلاعات و ارسال موفق فرم، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد؛ لذا خواهشمندیم جهت تسهیل سرویس دهی و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از صحت اطلاعات ارسالی، اطمینان حاصل فرمایید!

کانکس بیمارستان و کانکس درمانگاه

کانکس‌های بیمارستانی یا درمانگاهی نسبت به کانکس‌های فوریت‌های پزشکی یا کیوسک‌های امدادی، وسیع‌تر بوده و مشخصاً از امکانات و تجهیزات بیشتری نیز برخوردارند.

کانکس درمانگاه نیز مشابه یک کانکس بیمارستان است اما ممکن است کوچکتر باشد و از امکانات و تجهیزات کمتری برخوردار باشد.

معمولاً کانکس بیمارستان یا کانکس درمانگاه (به علت بزرگتر بودن نسبت به کیوسک‌های امدادی) به طور دائم متحرک نیستند اما به سبب پیش ساخته بودن، قابل جابه‌جایی نیز می‌باشند.

کانکس بیمارستانی از واحدهای مختلفی تشکیل شده است؛ به طور معمول، واحدی به ارائه خدمات سرپایی (خدمات پانسمان، دارو، فوریت‌های پزشکی و …) اختصاص می‌یابد و واحدی به عنوان اتاق مطب پزشک (یا استراحت پزشک کشیک) تعبیه خواهد شد. واحد داروخانه نیز می‌تواند به عنوان واحدی مجزا برای کانکس بیمارستان در نظر گرفته شود.

واحدهای کانکس بیمارستان می‌توانند به صورت یکپارچه و پارتیشن بندی شده باشند، اما بعضی از واحدهای مورد نیاز بیمارستان پیش ساخته، می‌بایست مجزا باشند؛ برای مثال واحدهای کانکس سرویس بهداشتی، کانکس حمام و … به دلیل مسائل بهداشتی باید به صورت مجرا ساخته شده و در کنار کانکس بیمارستان قرار بگیرند.

کانکس داروخانه

گاهی لازم است که یک داروخانه پیش ساخته (کانکس دراگ استور) جهت فروش انواع داروهای پزشکی و همچنین تسهیل دسترسی به آنها، در سطح شهرها، روستاها و یا جاده‌ها ساخته شود. البته گاهی هم کانکس‌های داروخانه تنها یک محفظه پیش ساخته می‌باشند که جهت نگهداری و انبار دارو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کانکس داروخانه به لحاظ ابعاد (مانند یک فروشگاه پیش ساخته) می‌بایست فضای کافی جهت تعبیه واحدهای دریافت نسخه، پزشک داروساز، تحویل دارو، و همچنین مراجعه بیماران و خریداران دارو (صندلی‌های انتظار) را داشته باشد. دکوراسیون داخلی (ساخت کانترهای فروش) و ایجاد قفسه‌های دارو از مواردی است که در ساخت کانکس داروخانه نیز ضروری است.

ساخت کانکس مرکز درمانی

غالباً برای ساخت کانکس‌ در رده کانکس‌های درمانی و خدمات پزشکی، علاوه بر استانداردهای لازم، الزامات بهداشتی و اخذ مجوز بهداشت بسیار حیاتی است؛ از این رو، طراحی کانکس درمانی و جنس مصالح بکار رفته در کانکس باید به گونه‌ای باشد که بتواند در برابر نفوذ هر گونه آلودگی ایمن باشد.

جنس دیواره‌ها و سقف کانکس درمانی بهتر است از جنس ساندویچ پانل انتخاب شود؛ چرا که علاوه بر عایق بودن نسبت به سرما، گرما و صوت (که مشخصاً مزیت ویژه‌ای برای یک مرکز درمانی است) پوشش بسیار مناسبی جهت تأمین استاندادرهای لازم بهداشتی و ایمنی می‌باشد. گاهی بهتر است حتی برای پوشش درونی کانکس درمانی، از ورق آلومینیومی (مانند ورق آلوبوند) نیز استفاده شود.

کف کانکس درمانی یا کانکس خدمات پزشکی پس از عایق‌سازی، نسبت به رطوبت (بتن ریزی) با سرامیک پوشش داده می‌شود که (با مواد ضد عفونی) قابل شستشو بوده و به لحاظ بهداشتی قابل قبول است.

نحوه سفارش کانکس درمانی و خدمات پزشکی

شرکت ایران کانتین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کانکس‌ و سازه‌های پیش ساخته، به ویژه کانکس‌های درمانی و خدمات پزشکی تمامی استانداردهای لازم و ویژگی‌های ساخت یک کانکس درمانی استاندارد (که قبلاً تشریح شد) را دارا بوده و آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه ساخت و پیاده‌سازی پروژه‌های پیش ساخته خدمات درمانی (کانکس بیمارستان، کانکس درمانگاه، کانکس داروخانه، کانکس دراگ استور، کانکس مرکز درمانی، کانکس اورژانس، کانکس هلال احمر، کانکس مطب پزشک، کانکس خدمات پزشکی و …) در سطح کشور می‌باشد.

جهت تماس با مشاوران ما و دریافت مشاوره رایگان (در زمینه نحوه سفارش کانکس درمانی و خدمات پزشکی) می توانید با شماره‌  ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰  تماس حاصل فرمایید.

به منظور استعلام رسمی قیمت انواع کانکس‌های پیش ساخته و با کاربری خدمات درمانی و پزشکی از شرکت ایران کانتین می‌توانید از طریق این پیوند اقدام نمایید.

سوالات مشابه

...