0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (36 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

امروزه با توجه به پیشرفت‌های وافر و مهمی که در صنعت سازه های پیش ساخته و در سراسر جهان صورت گرفته و با استقبال چشمگیر مردم علاقمند به محصولات پیش ساخته به ویژه کانکس مواجه شده است، و با توجه به تحقیق مردم درخصوص آگاهی از امکانات، شرایط خرید و قیمت های انواع کانکس پیش ساخته (به ویژه کانکس ویلایی یا کانکس مسکونی)  جهت انتخاب و خرید بهتر کانکس های  ویلایی پیش ساخته به راهنمایی کامل و جامع در این زمینه نیاز است.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (36 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

کانکس ویلایی در واقع نسخه ای از خانه های معمولی و راحت خودمان می باشد با این تفاوت که مصالح استفاده شده در ساخت این سازه فرق دارد و از طرفی تمامی امکانات مورد نیاز سکونت را نیز در بر دارد.

مزیت رقابتی قابل ذکر این محصول، نسبت به موارد مشابه دیگر، قابلیت جابجایی و انتقال، بهینه بودن زمان ساخت و مقاومت حداکثری در برابر پدیده زلزله می باشد؛ همین مزایای نامبرده موجب استقبال چشمگیری از کانکسهای ویلایی علی الخصوص در مناطق ییلاقی کشور گردیده است.

طراحی کانکس ویلایی

طراحی سازه کانکس ویلایی مانند هر محصول مشابه دیگر، نیاز به طراحی معماری منعطف با شرایط جوی حاکم بر هر منطقه ، محاسبات ابعاد سازه و بررسی های فنی مرتبط با محل خریداری شده و شرایط محیطی و جهت گیری جغرافیایی ملک مورد نظر می باشد.

برای بناهای کوچک میتوان سازه های از پیش ساخته شده و آماده را مناسب دید و بنا بر نیاز مشتریان محترم طراحی بر مبنای محل قرارگیری درب و پنجره ها، نورگیر بودن سازه و موارد مشابه پیاده سازی و اجرا خواهد شد.

باید این نکته را برای طرحی کانکس ویلایی متذکر شد که امکان اعمال سلیقه و خواسته مشتریان با توجه به شرایط محیطی و محل مورد استفاده شان وجود دارد.

مزایای کانکس ویلایی

در مطلبی که قبلاً در وبسایت ایران کانتین با موضوع اهمیت و مزایای کانکس منتشر شد به موارد عمومی درین باب اشاره کردیم، از مهمترین مزایای کانکس می‌توان به قابلیت انتقال و جابجایی سریع و راحت سازه کانکس های ویلایی در مواقع نیاز، مقاومت در برابر زلزله و همچنین سرعت بالای ساخت این محصولات اشاره نمود.

با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان و طبق تجربه چون وقوع زلزله ها اکثراً در مناطق سردخیز و کوهستانی کشور اتفاق می افتد و همچنین امکان ساخت بنای مسکونی در شرایط بحرانی و سخت و با کوتاهترین زمان محیا نیست ، لذا ساخت و استفاده از کانکس مسکونی میتواند گزینه جایگزینی مناسب ودر عین حال منطقی باشد.

انواع کانکس ویلایی

بطور کلی کانکس های ویلایی که در ایران تولید می شوند، به دو دسته کانکس ویلایی ساندویچ پانل و کانکس ویلایی سایدینگ تقسیم می شوند. کانکس های ویلایی تولید شده توسط شرکت ایران کانتین از نوع کانکس ویلایی ساندویچ پانل می‌باشد که در حال حاضر بهترین نوع کانکس ویلایی محسوب می‌شود.

کانکس ویلایی ساندویچ پانل

کانکس ویلایی ساندویچ پانل، از پانل های دیواری و سقفی با ضخامت ۴ تا ۱۰ سانتیمتر که بنا بر درخواست خریدار ضخامت آن قابل تغییر می باشد، استفاده می‌کند.

این نوع سازه در برابر سرما و گرمای خیلی زیاد، عایق بوده و به همین دلیل در مناطقی با شرایط اقلیمی سخت ،بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد پنجره ها دو جداره و درب از نوع ضد سرقت تعبیه شده است.

شایان ذکر است که بنابر سلیقه و درخواست خریدار، از ورق‌های کامپوزیت آلوبوند برای زیبایی و تنوع نمای بیرونی سازه می‌توان کمک گرفت.

امکانات کانکس ویلایی

با توجه به توضیحات مذکور، درین محصولات کلیه امکانات مورد نیاز یک خانه مسکونی ،از جمله مواردی مثل سرویس بهداشتی، حمام، اتاق پذیرایی و خواب، آشپزخانه مجهز به کابینت و سینک ظرفشویی، گاز، هود و آبگرمکن، اتاق نشیمن و میز نهارخوری لحاظ شده است. در ضمن در بعضی موارد سفارشی، امکانات مخصوصی مثل اتاق فیلم یا فضای ورزشی کوچکی مانند بیلیارد و پیانو را نیز برای رضایت خاطر مشتریان محترم در نظر گرفته اند.

جابجایی کانکس ویلایی

جابجایی کانکس ویلایی، یکی از ابتدایی ترین مسائلی است که در ذهن هر خریداری مطرح می شود و برای روشن شدن موضوع، توضیحات اجمالی را درین خصوص ارائه می دهیم. این سازه را به راحتی میتوان به کمک جرثقیل حمل بار ، از زمین بلند کرده و به مقصد مورد نظر انتقال داد. از طرفی باید توجه کرد مراحل قانونی (داشتن بارنامه و بیمه بار و …) در طی مراحل جابجایی اعمال شود و هماهنگی های لازمه با پلیس راه صورت بگیرد تا مشکلی برای انجام این فرایند پیش نیاید. و در انتها میتوان خاطر نشان کرد، اگر بنای فوق الذکر عرض و ارتفاع زیادی داشته باشد، مثلاً بیش از ۳.۵ متر، بهتر است بصورت جدا از هم ساخته شده و در محل موردنظر متصل و نصب گردد.

عمر کانکس ویلایی

در بحث طول عمر کانکسهای ویلایی به طور دقیق نمیشود بازه زمانی مشخصی را عنوان کرد ،ولی مهندسان مسئول با توجه به بررسی استانداردهای مشخصه، محدوده ۲۵-۳۰ ساله را برایش تعیین کرده اند ، از طرفی باید خاطر نشان کرد که در صورت نگهداری مناسب دامنه عمر مفیدشان قابل افزاش بوده و حتی ممکن است با یک بازسازی جزئی سالهای مدیدی مورد استفاده خریداران قرر گیرد.

کانکس ویلایی دست دوم

برای تهیه و خرید کانکس های ویلایی-مسکونی دست دوم می‌توانید قبل از طی مراحل، با یک کارشناس خبره مشورت کرده ( تماس با واحد فروش و مشاوره رایگان ایران کانتین: 09120904060 - 09171034825 ) و در صورت تأیید و بررسی شرایط، اقدام به خرید فرمائید.

قیمت کانکس ویلایی

متناسب با شرایط محصول و امکانات درخواستی، قیمت کانکس ویلایی مشخص و برآورد می شود. مصالح بکار رفته در ساخت داخل و نمای خارج این سازه ها و ابعاد و اندازه سفارش شده و حتی مکانی که برای استقرار بنا درنظر گرفته شده است در تعیین قیمت این محصولات اثرگذار بوده و با تماس با واحد مشاوره و فروش ایران کانتین می‌توانید پاسخ سوالات خود را براحتی دریافت نمایید؛ همچنین با مراجعه به صفحه استعلام قیمت کانکس ایران کانتین می‌توانید به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایید و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سوالات مشابه

...