0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

شلوارك چيست؟

شلوارك يك پوشش راحت براي محيط خانه يا موقعيت هاي غير رسمي به حساب مي آيد. در فصل تابستان اين لباس به وفور مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين مدل هاي متنوع مردانه و زنانه آن باعث شده كه در طرح و رنگ هاي مختلف به بازار عرضه شود. فصل تابستان و مسافرت و لب ساحل البسه مختص به خود را مي طلبد. شلوارك يكي از گزينه هايي است كه در ميان آقايان خيلي طرفدار دارد. شلوارك هايي كه در طرح ها و سايزهاي مختلف و در موقعيت هاي نسبتا متفاوت مورد استفاده قرار مي گيرند شامل شلوارك ورزشي، شلوارك راحتي، شلوارك ساحلي، شلوارك مجلسي و… مي باشند.

 

جنس

شلوارك ها با توجه به كاردبردشان به دو دسته معمولي و ورزشي تقسيم مي شوند. مدل هاي معمولي در جنس هاي پنبه اي، نخي و گاها پلي استر به بازار عرضه مي شوند و از سوي افراد به صورت روزانه مورد استفاده قرار مي گيرند. از اين پوشش پايين تنه مي توانيد در محيط منزل و براي استراحت و يا خواب استفاده كنيد. جنس پنبه اي آن بخاطر لطافت و نرمي از محبوبيت بيشتر در ميان افراد برخوردار است.

شلوارك هاي نخي يكي از رايج ترين مدل هايي هستند كه بخاطر جنس مناسب و خنكشان مورد استفاده قرار مي گيرند. البته اين جنس معمولا در محيط منزل مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر به دنبال يك شلوارك مناسب براي ميهماني هاي غيررسمي هستيد بهتر است كه جنس كتان را انتخاب كنيد چون جنس ضخيم، به شلوارك زيبايي بيشتري مي بخشد. به عبارتي جنس كتان اين شلوارهاي كوتاه استايل و شيك پوشي بيشتري از جنس نخي آن به شما مي بخشند

 

شورتك چيست؟

شورتك نخي زنانه يكي از لباس هاي محبوب بين خانم ها و دختران جوان در فصل تابستان مي باشد . شورتك فانتزي از جمله شورتك هايي است كه با توجه به طراحي و الگوي ساده آن كاربرد هاي متنوع و مختلفي دارد. شورتك هاي نخي محصول فروشگاه كوهستاني با بهترين جنس پارچه و راحتي آن موجود مي باشد.

مشخصات شورتك هاي زنانه به اين صورت است كه چند جيب در جلو و پشت آن دارد و پايين شورتك نيز داراي دوخت ساده يا پاكتي يا زاپ دار و ريشه دار مي باشد و براي زيباتر شدن در برخي شورتك زنانه از نوار هاي توري استفاده مي شود. شورتك نخي زنانه در مدل هاي مختلفي توليد و‌ در بازار عرضه مي شود . شورتك نخي زنانه در سه نوع كوتاه ، ميدي و بلند تهيه مي شود كه با توجه به سليقه و نياز خود و موقعيت پوشيدن شورتك زنانه، ميتوانيد مناسب ترين مدل آن را تهيه كنيد.

شما مي توانيد درهر مكاني كه مي خواهيد از شورتك نخي زنانه و تاپ و شورتك دخترانه اسپرت استفاده كنيد . مي توانيد از شورتك فانتزي در خانه ، باشگاه ، مهماني استفاده كنيد و از راحتي و زيبايي آن لذت ببريد و انتخابي مطمئن داشته باشيد . ما به شما توصيه مي كنيم در انتخاب شورتك هاي نخي زنانه در موقعيت هاي مختلف هوشمندانه تصميم بگيريد. براي راحتي در خانه و البته در فصل تابستان خنك بودن شورتك زنانه در زمان استراحت شما مناسب مي باشد .

در مهماني و‌ دور همي ها نيز ميتوانيد از شورتك هاي جين ، شلوارك چرم يا كتان همراه با يك نيم تنه زنجيري شيك يا تاپ ساده بپوشيد و استايل خاص و نيمه مجلسي داشته باشيد.بهتر است شورتك هايي كه در باشگاه استفاده مي كنيد جنس متفاوتي نسبت به شورتكي كه در خانه مي پوشيد، داشته باشد و در صورت تعريق زود خشك شود و راه ورود و نفوذ هوا به داخل آن وجود داشته باشد. همچنين براي تمرين و انجام حركات ورزشي راحت باشيد. اگر وقت باشگاه رفتن نداريد شلوارك هاي لاغري در خانه استفاده كنيد و به راحتي ورزش كنيد.

 

انواع مدل هاي شورتك زنانه

شورتك نخي زنانه در عين سادگي و راحتي مدل ها و طرح هاي مختلف و‌ متنوعي دارد. از انواع شورتك فانتزي مي توان به شورتك لي ، شورتك خانگي ، شورتك مجلسي و شورتك اسپرت اشاره كرد كه در موقعيت هاي مختلف مي توانيد براي داشتن استايل راحتي ، ورزشي و‌ مهماني استفاده كنيد. شورتك نخي زنانه در مدل هاي بلند و كوتاه هر كدام كه بسته به سليقه شما مي باشد را مي توانيد در مكان هاي مختلف استفاده كرد و انتخاب مناسبي مي باشد.

 

جنس شورتك نخي زنانه و شلوارك نخي

يكي از نكات مهم در انتخاب آن مي باشد كه نقش زيادي در تعيين و انتخاب آن دارد پس بايد به جنس آن توجه كنيد . سعي كنيد انتخاب هاي خود را با دنياي مد محدود نكنيد و هر جنس و رنگي كه سليقه شما مي باشد را انتخاب كنيد و استايل خود را بسازيد مي توانيدشورتك نخي زنانه را همراه با نيم تنه دخترانه شيك ست كنيد. توجه به رنگ بندي شورتك نخي نيز نكته مهمي در انتخاب آن مي باشد در فروشگاه كوهستاني ما به سليقه رنگ بندي شما توجه كرده ايم و شورتك نخي زنانه را در رنگ بندي هاي متنوع آن موجود كرديم .

امروزه در دنياي مد تنوع شورتك هاي زنانه بسيار زياد شده است و برند هاي بزرگي در دنيا در اين زمينه فعاليت مي كنند و انواع شلوارك و شورتك هاي نخي توليد مي كنند . در اين بين فروشگاه كوهستاني يك فروشگاه ايراني است كه انواع محصولات لباس و شلوار ، تاپ و شلوارك و شورتك نخي شيك و … را در اختيار شما گذاشته است تا با اطمينان خاطر محصول مورد نياز خود را خريداري كنيد و از پوشيدن آن لذت ببريد.

 

فرق شورتك و شلوارك

شورت به معناي كوچك يا كوچك است در حالي كه شلوارك چيزي است كه در قسمت پايين تنه مي پوشيد. و اين شورتك فقط تا زانوهاي شما بلندتر است (كه برعكس شورت است) حالا به آن شلوار مي گويند (در برخي موارد در كشورهاي ديگر به آن شلوار مي گويند)

https://www.linkedin.com/pulse/%25D8%25B4%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25A7%25D8%25B1%25DA%25A9-%25DA%2586%25DB%258C%25D8%25B3%25D8%25AA-%25D9%2588-%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2588%25D8%25A7%25D8%25B9-%25D9%2585%25D8%25AE%25D8%25AA%25D9%2584%25D9%2581-%25D8%25B2%25D9%2586%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2587-poshak-kohestani/?published=t

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 6 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 39 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 199 بازدید
...