0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

چند وقتیش درباره مزیت های آیفون نسبت به اندروید بحث کردیم و امروز همون روز موعود برای دوستداران اندروید هست یعنی جاییکه میرسیم به بررسی برتری ها و مزیت های گوشی های اندروید نسبت به آیفون ، که تو این مقاله به شرح آن میپردازیم.

تنوع بالای گوشی اندرویدی در قیمت های مختلف

اولین نکته ای که نشون میده گوشی های اندرویدی برتری خوبی نسبت به آیفون دارند همین تنوع در قیمت ها هست. شما اگر بخواید گوشی بخرید چه 2 میلیون داشته باشید و چه بودجه 50 میلیونی ، تو گوشی های اندرویدی آپشن و حق انتخاب دارید ، چیری که تو گوشی های آیفون این اتفاق نمیفته و شما مجبوری که از یک هزینه ای به بالا بتونید گوشی آیفون بخرید. نکته بعدی در این بخش تنوع هست که میتونید متناسب با سلیقه و خواستتون یک گوشی انتخاب کنید که برای گوشی های اندروید انواع طرحها و رنگهاو انواع برند موجود هست مثلا شاید بخواهید یک گوشی بگیرید که دئربین قوی برای عکاسی یا یک پردازنده قوی برای بازی یا میخواهید که یک گوشی برای آموزش و... بگیرید که متناسب با سلیقه و بودجتون باشه رو انتخاب کنید.

متن باز بودن اندروید ویژگی مثبت آن

تو بررسی های آیفون گفتیم که اوپن سورس بودن اندروید به ضرر اندروید تموم میشه! چرا ؟ چون گوشی رو کند میکنه ، اما اینجا میخوایم یک بعد مثبت این متن باز بودنش رو بهتون بگیم. بعضی جاها این متن باز بودن اندروید به کمک آدم میاد چون دستتون برای شخصی سازی کاملا باز هست. خیلی از ماها وقتی یم گوشی میگیریم تقریبا 3 یا 4 سال باهاش کار میکنیم بخاطر همین شخصی سازی باعث میشه محیط گوشی دیگه برامون زیاد تکراری نباشه که برای همین اوپن سورس بودن اندروید میتونید روی گوشیتون تم و لانچر و... نصب کنبد و یا تو خود بخش تنظیمات گوشی میتونید انواع شخصی سازی ها رو انجام بدید.

از از نکات بعدی اینکه برای اندروید آپدیت هایی واسه قابلیت جدید و شخضی سازی های بیشتر میاد. مثلا یک قابلیت بهش اضافه میشه و میتونید با اون رنگهارو عوض کنید یا تاریخچه چت هارو بخونید و کلی ترفند های دیگه که باعث میشه اندروید مزیت های قابل توجهی از لحاظ دسترسی و شخصی سازی نسبت به آیفون داشته باشه.

اپلیکیشن های بیشتر و دسترسی آسان به آنها

نکته جالب و مثبتی که برای گوشی های اندرویدی هست و همزمان میتونه منفی هم باشه اینه که اپلیکیشن های در دسترس زیادی داره و شما میتونید از هرجایی اپلیکیشن دانلود کنید که اینجا باید دقت کنید ! چرا ؟ چون از هر منبعی نباید اپلیکیشن دانلود کنید نکته اینجاست که از سورس های مختلف که مطمئن و معتبر هستند میتونید انواع اپ هارو دانلود و نصب کنید یا میتونید انواع اپلیکیشن های ایرانی رو نصب کنید که برای نصب همین برنامه های ایرانی روی آیفون با کلی چالش مثل رایگان نبودن نصب از منابع مختلف و یا تحریم شدن برخی برنامه ها و... همرا میشید. که در اندروید حتی اپلیکیشن های پولی و غیر رایگان رو هم میتونید بصورت کرک شده پیدا و دانلود کنید ، نمیگیم این کار درستی هست اما میشه روی اندروید همچین امکاناتی رو دید

سوالات مشابه

0 امتیاز
4 پاسخ 675 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 108 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8.4هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 481 بازدید
...