0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (55 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

بهترین پاکت جارو برقی پاکت هایی است که با ساختار جارو برقی شما خوانا باشد به این منظور باید با توجه به شماره مدلی که رو دستگاه درج شده در مرورگر خود جست و جو کرده و طلاعات کسب کنید.

ولی یکی  از مساءلی که باید توجه کنید ارجینال یا اصل بودن پاکت ها است. زیرا:

۱. پاکت های اصل برای هر مدل بر اساس قدرت موتور، ویژگی های تکنیکال و قدرت مکش آن طراحی شده است. به همین دلیل هرچند پاکت های جعلی از نظر شما مناسب به نظر بیاد ولی واقعیت این طور نیست.

۲. تاثیرات پاکت های ارجینال بر سلامت.

اگر پاکت اصل نباشد به علت نشت و خروج گرد از پاکت گرد و غبار دوباره به محیط هایی که تمیز کردید باز می گردد. صرف زمان زیاد برای تمیزی هم برای سلامت مضر است هم انرژی الکتریکی زیادی مصرف می کند. باز گشت گرد به محیط باعث می شود هوای محیط زندگی شما آلوده شود و این خطر جدی بر سلامت شما ایجاد می کند.

۳. کارآمدی بیشتر

پاکت های نامرغوب به موتور فشار وارد می کند و این باعث می شود موتور در مرور زمان آسیب ببیند و قدرت تمیز کردن آن کم شود. در نتیجه برای جارو زدن محیط هم انرژی زیادی صرف می کنید هم کیفیت کار کم است.

۴. افزایش طول عمر

همان طور که گفته شد پاکت های نامطلوب باعث نشت گرد و غبار می شود. این گرد و غبار به سمت موتور حرکت می کنند و آنجا انباشته می شوند قدرت جاروبرقی را کاهش داده باعث کاهش عمر موتور می شود.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 89 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 131 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 148 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 21 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 543 بازدید
...