+1 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (74 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره قبل توسط
خوردن عسل باعث چاقی می شود یا لاغری؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

عسل مثل هر مواد غذایی دیگری کالری داره، درسته عسل طبیعی ساکارز زیر 5درصد داره، اما این دلیل بر کالری نداشتن عسل نیست، عسل مقوی هست و کالری داره، اینکه شما چاق بشید یا لاغر بستگی به میزان کالری دریافتی و مصرفی در روز داره. هیچ ماده ای چاق کننده نیست، همه مواد غذایی کالری دارن، ما با دریافت بیشتر کالری و سوزاندن کمتر کالری در روز چاق میشیم.

 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

خوارک های طبیعی و سالم برای کم کردن وزن

مصرف مکمل‌های طبیعی در برنامه روزانه غذایی که سرشار از مواد مغذی هستند امری ضروری برای سلامتی بدن است. این تغذیه برای کاهش وزن به متابولیسم بدن شما کمک می‌کند، داشتن بدنی سالم و اندامی متناسب برای برخی افراد در حد رؤیا است و برخی هم آن را بسیار پر هزینه می دانند. در اینجا شما را با خوارک های طبیعی و سالم برای کم کردن وزن آشنا می‌کنیم که می‌تواند در مدت کوتاهی به وزن ایده‌آل برسید

  عسل ارگانیک برای سوخت و ساز خوب

عسل ارگانیک خام برای افزایش سوخت و ساز مفید است چون ۲۲ آمینواسید دارد که افزایش وزن بدن را متوقف می‌کنند و در عین حال یک درمان چربی‌سوز موثر به شما عرضه می‌کنند. عسل ارگانیک خام شبیه عسل‌های بسته‌بندی‌شده در شیشه نیست. هنگام خرید عسل، مطمئن شوید دارای برچسب خام و ارگانیک است. دارا بودن مواد معدنی مانند آهن، سدیم، پتاسیم، گوگرد، کلسیم، و روی باعث می‌شود عسل ارگانیک خام جایگزینی قدرتمند برای قند معمولی باشد.

چگونه از عسل ارگانیک برای سوخت و ساز خوب بهره ببریم

بهترین روش برای مصرف عسل این است که مستقیما یک یا دو قاشق از شیشه‌ی آن بخورید. عسل معجزه می‌کند تا مطمئن شوید هنگامی که در خواب ناز هستید چند پوند وزن کم می‌کنید.

   سیر برای از بین بردن چربی

گیاه دارویی سیر خواص زیادی دارد، از جمله بالا بردن سوخت و ساز، سوزاندن چربی و سم‌زدایی. این خوراکی میزان قند خون را تنظیم می‌کند و به کاهش وزن موثر کمک می‌کند.یک پژوهش مشهور در کره‌ی جنوبی که در ۲۰۱۱ در مجله‌ی تغذیه چاپ شد، پژوهشی روی موش‌ها را مطرح می‌کند که در آن موش‌های چاق با مصرف سیر لاغر شدند.

چگونه از سیر برای از بین بردن چربی استفاده کنیم

یک نوشیدنی تلخ و شیرین مرکب از این گیاه دارویی و آب‌لیمو می‌تواند به بدن‌تان کمک کند چربی اضافی را از بین ببرد. پوست ۳ حبه سیر را بگیرید و آن را مدت ۱۰ دقیقه در فضای باز بگذارید؛ سپس آب یک عدد لیمو را به یک لیوان آب اضافه کنید. سیرها را له کرده به ترکیب اضافه کنید و آن را مدت ۲ دقیقه هم بزنید و صبح‌ها قبل از هر چیز آن را بنوشید.

   آب لیمو برای بهبود سیستم ایمنی

لیمو اثر قلیایی روی بدن دارد و ماهیت آن سم‌زدا است. هم‌چنین حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که به حفظ وزن سلامت کمک می‌کند. بر اساس پژوهشی در مجله‌ی تغذیه در ۲۰۰۷، پژوهشگران پی‌بردند آدم‌هایی که ویتامین C بیش‌تری مصرف می‌کنند در مقایسه با کسانی که از ویتامین C در مصرف روزانه‌ی خوراکی‌هایشان اجتناب می‌کنند، وزن کم‌تری دارند.

چگونه به سلامتی بدن کمک می کند

افزودن آب لیمو به آب داغ و نوشیدن آن به‌ طور روزانه در صبح باعث می‌شود روزتان را با بالا رفتن ویتامین C آغاز کنید. این مانند یک مولفه‌ی چربی‌سوز عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند آلودگی را در دستگاه ایمنی از بین ببرید.

   روغن نارگیل خالص برای مصرف چربی سالم

روغن نارگیل خالص حاوی چربی اشباع است که به کاهش وزن و تامین اسیدهای چرب لازم کمک می‌کند، و ما از افراط در خوردن بازمی‌دارد. مجله‌ی بین‌المللی علوم خوراکی و تغذیه در پژوهش ۲۰۱۰ خود اعلام کرد روغن نارگیل به افزایش سوخت و ساز و کاهش اشتهای ما کمک چشمگیری می‌کند. هم‌چنین تنها روغنی است که باید طبخ شود، چون در برابر حرارت مقاوم است و خواص خود را حفظ می‌کند، و در عین حال طعمی مطبوع به غذایتان می‌دهد.

چگونه روغن نارگیل خالص برای مصرف چربی سالم استفاده کنیم

برای مصرف چربی سالم از طریق روغن نارگیل خالص، سعی کنید آن را جایگزین مقداری از روغن پخت و پز کنید. بیشتر آدم‌ها روغن نارگیل خالص را جایگزین روغنهای دیگر می‌کنند و از فواید آن برای کاهش اشتها لذت می‌برند. به علاوه روغن نارگیل به عنوان یک مولفه‌ی ضد پیری نیز عمل می‌کند.

   سرکه‌ی سیب برای مهار گرسنگی

سرکه‌ی سیب تازه دارای آنزیم‌ها، مواد معدنی، و ویتامین‌هایی است که مصرف‌شان بدن‌تان را قادر می‌سازد کم‌تر احساس گرسنگی کند. هم‌چنین سرکه‌ی سیب سرشار از فیبر و اسیدهای ارگانیک است که به ما کمک می‌کند بدون ضرورت سراغ تنقلات نرویم.
در پژوهشی که در ۲۰۰۵ که در مجله‌ی اروپایی تغذیه‌ی بالینی چاپ شده‌است، تاکید شده‌است افرادی که سرکه‌ی سیب با نان مصرف می‌کنند، در مقایسه با کسانی که این کار را نمی‌کنند، کم‌تر می‌خورند و از مقدار غذای فراهم‌شده احساس رضایت می‌کنند. این اساسا به خاطر استیک اسید است که از اجزای اصلی سرکه است.

چگونه سرکه‌ی سیب برای مهار گرسنگی استفاده می شود

بهترین راه برای یافتن سرکه‌ی سیب با کیفیت، انتخاب سرکه‌ای است که از سیب‌های ارگانیک درست شده‌باشد. مهم است توجه داشته‌باشید که مصرف سرکه‌ی سیب رقیق‌شده توصیه شده‌است. برای این‌که اجازه بدهید سرکه به مهار گرسنگی‌تان کمک کند، می‌توانید ۲ قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب را با یک لیوان آب، ۳۰ دقیقه قبل از غذا بخورید.

   زردچوبه برای دریافت آنتی‌اکسیدان‌های خوب

زردچوبه حقیقتا موثرترین روش برای کم کردن وزن بیش‌تر است، بدون این‌که هیچ‌گونه اثرات جانبی داشته‌باشد. این ادویه‌ی سالم زرد – نارنجی حاوی کورکومین است که مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان فراهم می‌کند و برای سم‌زدایی مفید است. خواص ضدالتهابی زردچوبه به عملکرد بهتر دستگاه ایمنی بدن کمک می‌کند و کلسترول را پایین می‌آورد. مروری بر مجله‌ی اروپایی تغذیه، ۲۰۱۰ حاکی از آن است که وقتی بدن نیاز ندارد برای مبارزه با التهاب انرژی تلف کند، به آسانی وزن کم می‌کند.

چگونه از زردچوبه برای دریافت آنتی‌اکسیدان‌های خوب استفاده کنیم

می‌توانید زردچوبه را به گوشت بیافزایید تا از رنگ زیبا و سودمندی آن بهره‌مند شوید. اخیرا روش پرطرفدار مصرف زردچوبه در دنیای غرب، خوردن شیر طلایی است. شیر طلایی ترکیب زردچوبه با روغن نارگیل/ شیر نارگیل است.

   زنجبیل برای گوارش بهتر

زنجبیل به حرکت غذا درون بدن ما کمک می‌کند و محتوای فیبر بالایی فراهم می‌کند. سرعت سوخت و ساز با مصرف زنجبیل بالا می‌رود. که به سوختن چربی و کالری کمک می‌کند. زنجبیل که در آیورودای باستان و طب چینی استفاده می‌شده‌ است، سرشار از خاصیت است و به عنوان عامل ضد التهاب عمل می‌کند. هم‌چنین گرسنگی را فرومی‌نشاند و قند خون را تنظیم می‌کند.

چگونه از زنجبیل برای گوارش بهتر استفاده کنیم

زنجبیل می‌تواند ادویه‌ی افزودنی به سوپ و استیک باشد. هم‌چنین می‌توان آن را با لیمو به عنوان نوعی دمنوش مصرف کرد، که می‌توانید آن را قبل از صبحانه بنوشید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای مشاهده قویترین قرص دفع سنگ کلیه میتونید روی https://www.marzzkala.ir/product-103 کیلیک کنید و حتی قیمت قرص رواتینکس آلمانی را نیز مشاهده کنید همچنین اگر قصد خرید قرص رواتینکس آلمانی دارید از ادرس فوق استفاده کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 85 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 285 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 288 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 198 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط osareh (74 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 258 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 99 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 207 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 645 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 18.9هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در تغذیه و سلامت توسط mp (7.0هزار امتیاز)
...