+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

بدنبال درآمدزایی با پرینتر سه بعدی هستم. نمیدونم ک دقیقا باید چکار کم. آیا پرینتر اجاره کنم؟ پرینتر بخرم یا چی 

چن تا مقاله خوندم در مورد کاربرد پرینتر سه بعدی در ایارن و خوب توضیح داده بودن مخصوصا این پیجه ( کاربرد پرینترهای سه بعدی در ایران )

الان سوالم از شما اینه که آیا برای پرینتر سه بعدی این ریسک رو بکنم که کل پس اندازمو بدم  بخرمش؟

4 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
برای شروع هر کسب و کاری از مدل SOSTAC استفاده کنید.

درباره مدل SOSTAC در گوگل جستجو کنید.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
سلام دوست عزیز

 

با یه وبسایت ایرانی و واریز های آنی خیلی راحت شما میتونی کسب درآمد کنی، بنده خودم طی ۳ ماه اخیر درآمد فوق العاده‌ای داشتم و چه بهتر که با هموطن های خودم به اشتراک بزارم، به امید روزی که فقری نباشه

 

لینک سایت:

https://pooleno.ir/auth?referralCode=sjr0wd
0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام
دوست عزیز این مقاله‌ای که لینکش رو میذارم خیلی به من کمک کرد ، توی این مقاله بصورت تخصصی راجع به راه اندازی مغازه ابزارفروشی توضیح داده شده اما بخاطر نگاه کلی‌ای که داره ، بطور کلی میتونیم راهنمای تاسیس مغازه درنظرش بگیریم.

 

از طرف دیگه‌ای توی همین سایت میتونید چیز هایی مثل ابزار و یراق رو بصورت عمده و آنلاین با قیمت اصلی کارخونه خریداری کنید و بر اساس عرف بازار با سود خوبی بفروشید.
ب این صفحه سر بزن میفهمی چی میگم.

قبل توسط (0 امتیاز)
انتقال داده شده قبل توسط
این دستگاه انواع طرح‌های سه‌بعدی را به کمک نرم‌افزارهای  مخصوص این کار دریافت کرده و طرح موردنظر را به فایل‌های لایه‌لایه تبدیل کرده و مواد اولیه را نیز لایه‌لایه طوری روی‌هم می‌گذارد تا نتیجه کار به شکل فایل وارد شده پرینت شود. از مزیت‌های پرینتر سه بعدی این است که ضایعات مواد اولیه به کمترین حالت ممکن می‌رسد و این امر باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود و همچنین هزینه ساخت قالب به طبع کمتر می‌شود.برای اطلاع از روش های در آمد زایی با پرینتر سه بعدی به وب سایت تری دی استار https://3dpstar.ir/blog/earning-income-with-a-3d-printer/  مراجعه کنید.
0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

راه های خیلی زیادی وجود داره که می تونی استفاده کنی. هم می تونی از مشاوره کسب و کار کمک بگیری و هم دوره های آموزشی افزایش درآمد رو شرکت کنی. با افرادی که توی حوزه تو هستند  صحبت کنی و از تجربیاتشون استفاده کنی. استفاده از منتور هم راهکار خیلی خوبیه. اما پیشنهاد من به تو استفاده از کوچینگ  کسب و کار هست.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 322 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 101 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 354 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 457 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 315 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 136 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 260 بازدید
0 امتیاز
4 پاسخ 739 بازدید
...