0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

معرفی اینورتر وکن


حال به یکی از اینورترهای پرفروش در جهان، یعنی اینورتر وکن می‌پردازیم.

برند وکن  یک شرکت فنلاندی، تولیدکننده درایوهای صنعتی و اینورتر وکن می‌باشد. شرکت وکن یک شرکت جهانی می‌باشد که محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور در جهان صادر می‌کند.

کنترل‌کننده‌های دور موتور فوق حرفه‌ای وکن با یک سال گارانتی برای کاربردهای با دقت بالا و حساس در انواع صنایع مثل صنایع نفت و پتروشیمی و صنایع فولاد و غیره می‌باشد.

تاریخچه ابنورتر وکن

این شرکت، با نام Vaasa Control Ltd، در 9 نوامبر 1993 تاسیس شد. نام آن به Vacon Plc در سال 2000 تغییر کرد. شرکت Vaasa Control قرارداد های متعددی را با شرکت های مختلف در فنلاند و اروپا منعقد کرد امروزه Vacon دارای امکانات تولید و تحقیق و توسعه در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی، دفاتر فروش در 30 کشور با نمایندگان فروش و شرکای خدماتی در نزدیک به 90 کشور است.

تولید و فروش بهترین درایوهای AC و اینورتر ها در جهان و ارائه خدمات کارآمد به مشتریان ارئه می دهد. درایو های AC Vacons کنترل فرآیند بهینه و بهره وری انرژی را برای موتور های الکتریکی و اینورتر ها ارائه می دهند که وقتی انرژی از منابع تجدیدپذیر تولید می شود، نقش کلیدی ایفا می کند.

در سال 2014، درآمد شرکت Vacon بالغ بر 409.4 میلیون یورو بود و این شرکت در سراسر جهان تقریباً 1600 کارمند داشت.

مشخصات فنی اینورتر وکن چیست؟

هرکدام از اینورترهای وکن دارای ویژگی‌ها و مشخصات فنی مخصوص به خود هستند که در ادامه می‌خواهیم چند نمونه از مشخصات فنی و عمومی تمامی مدل‌های اینورترهای وکن را ذکر کنیم.

فرکانس تولیدی آن‌ها بین ۰ تا ۴۰۰ هرتز است.
دارای فرکانس کاری ۲۲۰ تا ۳۸۰ ولت می‌باشد.
کنترل PID، ولوم داخلی، ورود و خروجی آنالوگ، ورود و خروجی دیجیتال، خروجی رله، کی پد جداشونده و شبکه مد بأس و پورت RS485 را دارا می‌باشند.
اینورتر وکن چه مدل‌هایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم اینورتر وکن کاربرد زیادی در صنعت دارد. از این رو دارای تنوع بسیاری در محصولات خود می‌باشد تا بتواند تمامی کاربری‌های صنعتی و کنترلی را زیر پوشش خود قرار دهد. در ادامه بیشتر با انواع اینورتر وکن آشنا خواهیم شد.

انواع اینورتر وکن


اینورتر VACON NXP
اینورتر VACON NXC
اینورتر VACON NXS
اینورتر VACON NXS
کاربری اینورتر وکن در کجاست؟

اینورترهای وکن دارای کاربری‌های مختلفی‌اند ازجمله:

اینورتر فن
اینورتر بالابر
اینورتر پمپ و بوستر پمپ
دستگاه چاپ
صنایع آب و فاضلاب
دستگاه نساجی
کمپرسورها و هواسازها

مزایا اینورتر وکن مدل NXP

کنترل برداری حلقه باز و بسته
رنج کاملی از کارت های شبکه و کارت ورودی و خروجی
تعداد بسیار زیادی از آپشن های استاندارد شده
قابلیت تطبیق با اکثر نیاز ها و کاربرد های متعدد
تأییدیه های دریایی و ویژگی های ایمنی عملکردی
الگوریتم کنترل موتور های القایی و آهنربای دائمی
ادغام آسان با سیستم اتوماسیون هر کارخانه ای به لطف آپشن های سریع fieldbus و انعطاف پذیری فوق العاده برنامه نویسی
هزینه های سرمایه گذاری به حداقل می رسد زیرا هیچ ماژول خارجی اضافی مورد نیاز نیست و درایو ها با پنج اسلات توسعه داخلی برای ورودی/خروجی اضافی ، فیلدباس و تابلو های ایمنی عملکردی عرضه می شوند.
پاسخ سریع به تغییرات ناشی از کنترل برداری حلقه باز و حلقه بسته دینامیکی
فن های درایو DC دستورالعمل ERP2015 در مورد کاهش تلفات فن را اجرا کرده و قابلیت اطمینان و طول عمر فن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.
طول عمر درایو و اجزای مهم در نتیجه برد های مدار چاپی با روکش ایزوله افزایش می یابد که محافظت قابل اطمینان در برابر گرد و غبار و رطوبت را ارائه می دهند.
نصب اینورتر وکن

درایوهای وکن به دلیل طراحی خاص و پیشرفته خود این قابلیت را دارند که به راحتی نصب و اجرا می شوند. شما می توانید برای نصب اینورتر vacon مورد نظر خود با واحد نصب و اجرای شرکت پرشیا سرو تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

همچنین می توانید اگر دفترچه راهنما یا کاتالوگ اینورتر وکن مورد نظر خود را دارید، با استفاده از آن مرحله به مرحله پیشرفته و اقدام به نصب اینورتر وکن خود کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 84 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 38 بازدید
...