0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
آیا برند پیمتاش ترکیه را می‌شناسید؟

بیش از ۴۰ سال است که شرکت پیمتاش پلاستیک ترکیه (Pimtaş Plastik A.Ş) به طراحی و تولید لوله، اتصالات و شیرآلات باکیفیت از جنس انواع پلیمرهای پلاستیکی ازجمله UPVC، UHPVC، HDPE، PP و ABS می‌پردازد. این شرکت توانسته است با به‌کارگیری به‌روزترین تجهیزات و فرآیندها، کسب گواهینامه‌های استاندارد و همکاری با بهترین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی ترکیه، محصولاتی مطابق با استانداردهای اروپایی را به تولید رسانده و به طیف گسترده‌ای از صنایع در بیش از ۱۰۵ کشور عرضه کند.

شرکت پیمتاش پلاستیک ترکیه یکی از برندهای بین‌المللی پیشرو و فعال در صنایع پلاستیک است که محصولات و خدمات خود را درزمینه‌ی مواد ساختمانی پلاستیکی عرضه می‌نماید. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۵۶ کلید زد و تا به امروز با قدرت به فعالیت خود ادامه داده و از پیشگامان صنعت لوله و اتصالات پلاستیکی در سطح آسیا محسوب می‌گردد.

تاریخچه لوله اتصالات پیمتاش ترکیه در ایران

کشور ایران از دیرباز، یعنی از حدود ۳۰ سال پیش، مصرف‌کننده و نیز تولیدکننده‌ی لوله و اتصالات PVC بوده است. اما در آن زمان تنها در موارد محدودی ازجمله تخلیه فاضلاب‌ها و آب‌های سطحی، از آن‌ها استفاده می‌شد. چرا که این لوله و اتصالات از نوع فشار ضعیف بوده و تحمل جریان‌های فشارقوی را نداشتند.

درواقع محصولات UPVC، در آن زمان در میان مردم شناخته‌شده نبوده و استفاده از آن‌ها فقط محدود به همین موارد می‌شده است، تا اینکه حدوداً در اواسط دهه هشتاد، کلنگ پروژه اولین مجموعه پارک آبی در ایران زده شد. لوله و اتصالات مورداستفاده در مجموعه‌های آبی، به دلیل وجود کلر، اسید و برخی مواد شیمیایی در آب، باید حتماً از جنس پلاستیک باشند. در آن برهه، لوله و اتصالات پلاستیکی مورداستفاده در ایران، حداکثر دارای سایز ۲ اینچ بودند که این سایز از لوله و اتصالات مطمئناً پاسخگوی سیستم لوله‌کشی استخر یا یک پارک آبی نمی‌باشد. به همین دلیل تجهیز لوله و اتصالات این پارک آبی و همین‌طور اجرای آن، در آن زمان به شرکت پیمتاش ترکیه سپرده شد و از همین نقطه بود که مهندسین و مجریان تأسیساتی ایران با این متریال ارزشمند در صنعت لوله‌کشی آشنا شدند و لوله و اتصالات UPVC به‌مرورزمان در کشور ایران جایگزین سایر لوله و اتصالات با جنس‌های دیگر شد.

چه چیزی شرکت پیمتاش ترکیه را بی‌رقیب می‌کند؟

شرکت پیمتاش ترکیه با کسب گواهینامه‌های KIWA، FQC، DVGW و بسیاری دیگر از گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر اروپایی، امروز توانسته به شرکتی بی‌رقیب درزمینه صادرات لوله و اتصالات پلاستیکی در آسیا تبدیل شود.

علت استقبال مصرف‌کنندگان از محصولات پیمتاش، کیفیت مثال‌زدنی و درعین‌حال قیمت پایین این محصولات در مقایسه با برندهای دیگر است. هم‌چنین این شرکت همواره تنوع و موجودی محصولات خود را در بالاترین سطح نگه‌داشته است. که این امر نیز رضایت دوچندان مشتریان را همراه دارد.

محصولات شرکت پیمتاش ترکیه

شرکت پیمتاش ترکیه محصولات خود را با متریال های متفاوتی ازجمله UPVC،PVC،PP (پلی‌پروپیلن) و HDPE (پلی‌اتیلن) تولید می‌نماید. که ازجمله‌ی این محصولات می‌توان به انواع لوله‌های آب‌رسانی، انواع زانویی‌ها، انواع سه‌راهی‌ها و چهارراه‌ها، انواع تبدیل‌ها و گپ‌ها، انواع بوشن ها، انواع فلنچ ها و رینگ‌ها، انواع درپوش‌ها، انواع مغزی‌ها، انواع شیرهای توپی، پروانه‌ای، یک‌طرفه و …، انواع مهره‌ماسوره، سایت گلس و بسیاری دیگر از لوله و اتصالات اشاره کرد.

همچنین همان‌طور که گفته شد، این شرکت درزمینه‌ی تولید دستگاه‌ها و تجهیزات استخر نیز جزو معتبرترین برندها در سطح آسیا می‌باشد. که ازجمله محصولات تولیدشده در این زمینه، می‌توان انواع پمپ‌های تصفیه استخری، انواع فیلترهای شنی، انواع نازل‌ها، انواع مواد شیمیایی و بهداشتی جهت ضدعفونی کردن استخرها، انواع تجهیزات بهداشتی ازجمله جاروهای برقی و … را نام برد. ناگفته نماند که تمام محصولات تولیدشده توسط شرکت پیمتاش، دارای سایزبندی کام بوده و هر آنچه یک سیستم لوله‌کشی و تصفیه‌خانه نیاز دارد را فراهم می‌سازند.

انواع لوله و اتصالات upvc

لوله و اتصالات PP

لوله و اتصالات PVC

لوله و اتصالات UPVC ( پلی پروپیلن )

لوله و اتصالات HDPE ( پلی اتیلن )

انواع دستگاه ها و تجهیزات فنی

تجهیزات مورد استفاده در سیستم های لوله کشی

تصفیه خانه ی استخر و جکوزی

اتصالات

تجهیزات کاربردی در لوله کشی فاضلاب ها

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 106 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 7.4هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 359 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 726 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 192 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 864 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 87 بازدید
...