0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)

چگونه یک کلینیک فیزیوتراپی "خوب" پیدا می کنید؟
اگر در تهران به فیزیوتراپیست نیاز دارید، بدیهی است که می خواهید کلینیکی را پیدا کنید که درمان عالی را ارائه دهد. راهی که معمولاً یک فیزیوتراپیست معتبر پیدا می کنید، یافتن یک کلینیک فیزیوتراپی معتبر است. با وجود این همه کلینیک، چگونه یک کلینیک "خوب" پیدا می کنید؟

هر کلینیک احتمالاً می گوید که یک کلینیک "خوب" است، اما "خوب" می تواند ذهنی باشد. در اینجا 5 ملاحظات عینی وجود دارد که به شما کمک می کند یک کلینیک فیزیوتراپی را پیدا کنید که درمان معتبری را برای شما ارائه دهد.

ساعات مناسب
قرار دادن بیمار در اولویت نشانه خوبی است که درمان مناسب را دریافت خواهید کرد. یکی از راه‌های اول قرار دادن بیمار، ارائه نوبت صبح و عصر است. راحتی آمدن قبل یا بعد از کار می تواند برای کسانی که شدیداً به درمان نیاز دارند، اما انعطاف لازم برای گرفتن قرار ملاقات در طول روز کاری خود را ندارند، سود بزرگی باشد. کلینیک فیزیوتراپی سایا از ساعت 8:00 صبح و تا اواخر 7:30 بعدازظهر وقت ملاقات ارائه می دهد. علاوه بر راحتی، مراقبت با کیفیت نیز به زمان نیاز دارد - برخی از کلینیک ها بیماران را در بلوک های 15 دقیقه ای می بینند. فیزیوتراپیست های ما ارزیابی های اولیه 1 ساعته را با قرار ملاقات های 30 دقیقه ای تکمیل می کنند.

اتاق‌های درمان خصوصی
داشتن یک اتاق خصوصی به شما این امکان را می‌دهد: از کار کردن با فیزیوتراپ احساس راحتی کنید. با صراحت درباره وضعیت خود صحبت کنید و بدون ترس از شنیده شدن، سؤال بپرسید. تمرینات ریکاوری خود را در خلوت بیاموزید و امکان تعامل متمرکز (بدون حواس پرتی) با درمانگر تان را فراهم کنید. در حالی که اتاق های خصوصی در همه کلینیک ها استاندارد نیستند، آنها در کلینیک فیزیوتراپی سایا موجود هستند.

مراقب باشید، امکاناتی وجود دارد که خود را به عنوان ارائه فیزیو (یعنی تمرینات ریکاوری) عرضه می کنند. با این حال، این مانند درمان توسط یک فیزیوتراپیست ثبت شده نیست. قبل از شروع هر نوع درمانی مهم است که یک ارزیابی کامل توسط فیزیوتراپیست دارای مجوز انجام شود. این کار از آسیب دیدگی جلوگیری می کند و بهبودی شما را تسریع می کند. تمام فیزیوتراپیست های کلینیک فیزیوتراپی نیومارکت ما فیزیوتراپیست های دارای مجوز هستند.

نسبت یک به یکاگر در مورد لیست بالا سوالی دارید یا می خواهید یک قرار ملاقات با کلینیک فیزیوتراپی سایا رزرو کنید، با ما تماس بگیرید، خوشحال می شویم به هر طریقی که می توانیم کمک کنیم.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 78 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 84 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 55 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 46 بازدید
...