0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه دوخت پدالی  چیست؟
این دستگاه کاغذ ، پلاستیک ، گونی و پارچه را به هم می دوزد. پاکت ها و محصولاتی که در بازار می بینید که انتهای آنها دوخته شده است کار این دستگاه است.

این دستگاه دارای پدال پایی است که انواع دهانه پلاستیک متفاوت را به هم وصل می کند.در فروشگاه هایی که محصولات فله و بدون بسته بندی کارخانه فروخته می شود می توانید از این دستگاه برای بسته بندی استفاده کنید.

معرفی ماشین دوخت پدالی :
همانطور که از نام دستگاه دوخت حرارتی پدالی (در بعضی موارد به دستگاه پرس پدالی نیز معروف است.) مشخص است، جهت دوخت  پلاستیک پدالی برای این دستگاه تعبیه شده است که پس از قرار دادن بسته بندی در دهانه دوخت با فشار دادن پدال پایی دستگاه، عملیات دوخت انجام می شود. کار کردن با دستگاه دوخت حرارتی پدالی بسیار ساده می‌باشد و اپراتور به راحتی و بدون داشتن دانش و تخصص خاصی می تواند با این دستگاه کار کند. همچنین این دستگاه به علت سرعت و دقت بالایی که در دوخت دارد معمولا جهت مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه کار باماشین دوخت پدالی
دستگاه دوخت پدالی که برای پرس درب بسته های پلاستیکی استفاده می شود یکی از دستگاه های ساده می باشد که کار کردن با خیلی آسان می باشد
برای دوخت هر بسته ای فقط کافی بسته بر روی فک پایینی دستگاه قرار گرفته و دو لبه آن تنظیم گردد.
سپس با فشار دادن پدال دستگاه اهرم یا فک بالایی بر روی بسته فرود آمده و با داغ شدن و فشاری که وارد می آید، لبه های بسته به صورت خطی ذوب شده و به یکدیگر می چسبدویا بدوزید.پرس بسته بندی های دستگاه پدالی کاملا آب بند بوده و از ورود هوا و آلودگی به داخل بسته جلوگیری می شود. جنس های نایلون،پلاستیکی و گونی را  می توان با دستگاه دوخت پدالی دوخت زد البته  بستگی به مدل آنها هم دارد.

نتیجه گیری
 عملکرد هر کدام از آن ها با توجه به نوع دوخت  و کاربردهای آن می تواند متفاوت باشد و شما با داشتن آگاهی کافی از نحوه کارایی هر کدام از آن ها می توانید دست به بهترین انتخاب بزنید.در صورت نیاز به مشاوره و یا مشاهده ایرادات در دستگاه خود می توانید از خدمات حرفه ای کارشناسان سورا صنعت بهره مند شوید.

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 74 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 46 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 80 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
...