0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه های درب بند بطری می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، معمولاً بر اساس نوع درپوش مورد استفاده و میزان اتوماسیون تغییر می کنند. هنگامی که تقاضای تولید به سطح معینی می رسد، کلاهک های اتوماتیک تقریباً به یک ضرورت تبدیل می شوند، اما حتی برای تأسیسات تولید کم تا متوسط، این دستگاه های بسته بندی مزایایی را ارائه می دهند.  دستگاه درب ­بند بطری سورا صنعت برای بسته ­بندی و درب­ بندی قوطی ­های فلزی، پلاستیکی و … مانند نوشابه، آب معدنی و آبمیوه، دوغ، کنسرو قارچ، خاویار بادمجان و انواع خورشت­ ها، کمپوت میوه جات، رنگ صنعتی، روغن خوراکی و صنعتی و … کاربرد دارد. در این مقاله پنج مزیت دستگاه درب بند بطری اتوماتیک را برای شما بیان خواهیم کرد.

1.افزایش سرعت درب بند بطری اتوماتیک
همیشه می توانید انتظار داشته باشید که ارتقاء به هر سیستم بسته بندی خودکار سرعت خط تولید شما را افزایش دهد. در کلاهک های تمام اتوماتیک می توانند تعداد قابل توجهی ظروف را در مقایسه با دستی و نیمه اتوماتیک درب بندی کنید. اگرچه بستن دست می تواند با این سرعت مطابقت داشته باشد، اما این فرآیند به نیروی قابل توجهی از کار دستی نیاز دارد.

همچنین، کلاهک های دستی نیمه اتوماتیک و دستی برای شروع به یک اپراتور نیاز دارند. در این میان در کلاهک های تمام اتوماتیک از نوار نقاله برای دربندی مداوم ظروف بدون دخالت انسان استفاده می شود. البته، اپراتور هنوز باید دستگاه را راه اندازی کند و مقادیر زیادی از بسته ها را برای آن فراهم کند. اما در مقایسه با نیروی کار مورد نیاز برای کلاهک های دستی نیمه اتوماتیک و دستی، کلاهک های تمام اتوماتیک نیاز به کمک کمتری دارند.

خرید درب بند بطری
2.عملیات راحت
پس از راه اندازی یک دستگاه درب بند بطری تمام اتوماتیک، نیازی به تعامل زیادی با اپراتور نخواهد داشت. اکثر درپوش های اتوماتیک شامل یک سیستم تحویل برای بسته شدن مانند کاسه های لرزشی یا آسانسور هستند. اپراتورها فقط باید مطمئن شوند که بسته ها همیشه در دستگاه در دسترس هستند

3.  سازگاری
کلاهک های دستگاه درب بد بطری تمام اتوماتیک به طور مداوم با فشار ثابت درپوش و ظرف را می بندند. کلاهک های دستی به دلیل عوامل مختلف می توانند باعث سفت شدن بیش از حد یا شل شدن درب بطری ها میشوند. از جمله این عوامل می توان به خستگی کارگر اشاره کرد. در دستگاه هلی درب بند تمام اتوماتیک درب داخـل سورتر ریخته می شود توسط شـوت به صـورت یکنواخت و منظم به روی ظــرف هـدایت شده و فـرمان کارکـرد و عملکرد سورتر به وسیله سنسور چشمی که بر روی شوت تعبیه شده انجام می گیرد.

قیمت درب بند بطری
4. سهولت عملیات
همانطور که در بالا ذکر شد، یک اپراتور معمولاً به محض اجرا، فقط باید گهگاهی کلاهک های فله ای را چک کند. راه‌اندازی دستگاه درب بند بطری شامل تنظیماتی برای اجرای ترکیب بطری و درپوش خواهد بود. با این حال، بیشتر اوقات تنظیمات با استفاده از یک سوئیچ برای ارتفاع و دستگیره های دستی ساده انجام می شود.

5. ادغام آسان
همه شرکت ها با یک خط بسته بندی کاملاً خودکار شروع به کار نمی کنند. حتی ممکن است در این مدت نیازی به کلاهک های تمام اتوماتیک نداشته باشند. اما با افزایش تقاضای تولید، آنها می خواهند برخی از عملکردها را در خط بسته بندی خود خودکار کنند.

در صورت نیاز، می توانید کلاهک های تمام اتوماتیک را در خط موجود خود ادغام کنید. شما حتی می توانید برخی از ماشین ها را در یک نوار نقاله موجود در سیستم خود نصب کنید. بنابراین آنها می توانند بلافاصله بدون هیچ مشکلی فرآیند دربندی را شروع کنند.

نتیجه گیری
افزایش سرعت تولید عامل اصلی انتخاب دستگاه درب بند بطری اتوماتیک برای  خطوط بسته‌بندی است. اما مزایای دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها به دست آورید که در این مقاله ذکر شد. جدا از این مزایا، بسته بندی ثابت و قابل اعتماد نیز می تواند به کسب و کار شما در ایجاد یک برند قوی کمک کند. با ارائه محصولات خوب می توانید رضایت مشتریان خود را تضمین کنید.

مجموعه تخصصی و حرفه ای سورا صنعت تلاش دارد تا اطلاعات مفید و کاربردی درباره پنج مزیت  دستگاه درب بند بطری اتوماتیک را ارائه نماید. از این رو کاربران محترم از طریق این مقاله می توانند در انتخاب هر یک از مدل های دستگاه به راحتی تصمیم گیری کنند. سورا صنعت با تضمین و ارائه خدمات و مشاوره در حرفه تخصصی خود آماده خدمت‌رسانی به مشریان گرامی می باشد.

شماره ی تماس 09198182884

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 146 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 199 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 268 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط الیماه (5 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 375 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در گوناگون توسط hassan11-rmk (0 امتیاز)
...